46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Dideke D.

46/50

Bericht door Dideke D. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Dideke D.
Datum: 19-Nov-13 22:19:16
Onderwerp: 46/50


Beste,


Ik was blij jullie gratis en betalende diensten op internet te vinden.
Ik had een boek gekocht om mijn theorie te leren, maar de (onnatuurlijke) zinsbouw maakte het me toch wat moeilijk. Op dit vlak scoorden jullie veel beter: dit is vanuit het standpunt geschreven dat je vanaf nul begint. Voor mij was het bij jullie allemaal veel duidelijker omschreven.

Wat mijn concentratie afleidde, was dat als ik op jullie site een vraag verkeerd beantwoordde ik tot het einde moest wachten voor ik het juiste antwoord kreeg. Dit maakte dat ik bij de volgende vraag eigenlijk nog met de vorige in mijn hoofd zat.

Ik zou het volgende graag nog toegevoegd zien:
Een rubriek, enkel over de te kennen cijfers (breedte van de stoelen, afstand van de gevarendriehoek op verschillende wegen etc.). Als je hier een samenvatting van ziet blijft het (bij mij althans) beter hangen.
Een beetje uitleg over verzekeringen: waar? wat is een normale prijs? wanneer kost een verzekering meer/minder? waarop moet je letten voor je iets tekend? In mijn geval was het probleem het volgende: mijn ouders wilden me niet leren rijden dus ik kocht zelf een auto (1984). Ze wilden mijn auto niet op hun naam zetten, dus ik moest met een voorlopig rijbewijs een verzekeraar gaan zoeken. Ik heb verschillende kantoren bezocht en alsnog 1275 euro voor de goedkoopste verzekering moeten betalen. Als ik dat op voorhand had geweten!
Misschien graag een voorbeeldje van een ongeluk en hoe het verzekeringsformulier in te vullen, alsook wat vluchtmisdrijf precies is en wat je dan moet doen, ...


Al bij al was ik toch meer met jullie site geholpen dan met het officiële boek!


Met vriendelijke groeten,

Dideke D.
18/09/2013: 46/50
3454 Rummen