45/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Silvy B.

45/50

Bericht door Silvy B. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Silvy B.
Datum: 16-Aug-13 22:04:24
Onderwerp: 45/50

Hallo gratis rijbewijs online!
Vol trots meld ik dat ik geslaagd ben voor mijn theorie examens dankzij jullie site
Ik zag er altijd tegenop om aan die vervelende theorie te beginnen, meerdere malen had ik zelf het idee dat ik nooit zou kunnen slagen!
Toen begon ik op het gemak jullie hoofdstukken te leren. Op een heel vlotte, makkelijke en aangename manier, en vol lof wanneer de oefenvraagjes me steeds weer lukten! Het werd zelf zeer leuk om mijn theorie te leren
Toen begon ik aan de proefexamens en steeds weer haalde ik 45 op 50.
Vandaag ging ik dan naar het examencentrum en was ik heel erg tevreden toen ik zag dat de vaagjes goed overeen kwamen met jullie vragen!
Op slechts tien minuten was ik geslaagd voor het examen, mijn moeder was verrast toen ik al zo vroeg naar buiten kwam , en met 45 op 50 geslaagd was!
Daarbij vermeld ik graag dat deze site een aanrader is voor iedereen die wil slagen, theorie boeken uit de winkel mogen dan wel een must zijn, maar zijn niet vergelijkbaar met jullie theorie, omdat je niet selectief omgaat met de leerstof maar elk hoofdstuk zeer grondig bekijkt
Nu kijk ik op een heel andere manier naar het verkeer, zelf als voetganger ben ik nu veel bewuster van wat er rond mij gebeurt en ben ik er zeker van dat ik de wegcode optimaal beheers.
Met trotse groetjes

Silvy B.
8370 blankenberge