46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
b. jessica

46/50

Bericht door b. jessica »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: b. jessica
Datum: 2/12/2013 11:44:08 PM
Onderwerp: 46/50

hallo

ik volgde vorige schooljaar lessen theorie en ik slaagde er niet in om mijn voorlopig rijbewijs te behalen.
Vorige week dacht ik even waarom ga ik er niet opnieuw voor beetje uit jaloezie op mijn vriend die nu alleen op baan mag omdat hij zijn 20 uur volgde.
Dus maandagmorgen dacht ik, ik begin eraan ik heb op jullie site gegaan en zo beginnen studeren studeren studeren
De eerste dag begon ik eraan heb doorgezet tot 02.00u snachts met korte rookpauzes, na een uurtje of twee kon ik bijna alles van de gratis oefen vragen.
Ik dacht waarom stuur ik niet z'n smsj om extra oefenvragen en proefexamens te krijgen dus dat deed ik ook,, Ik deed reeks per reeks van a tot q en schreef steeds op hoeveel ik behaalde op 25 en schreef mijn fouten op en deed de reeksen dan paar keren opnieuw.
De volgende dag dacht ik ben er helemaal klaar voor dus ga ik richting moorslede he. Ik ging de theoriezaal binnen vol stress
en ik behaalde dan toch 46/50. joepie heel blij dat ik slaagde
Nu stimuleer ik mijn broer en beste vriendin deze site te gebruiken en dat doen ze ook.

IK BEDANK JULLIE HEEL ERG... ik zal dees zeker niet opzij laten liggen en gaan voor mijn praktijk uren en dan zien we wel

b. jessica
8900 ieper