Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
ramb249
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2009, 13:53

Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door ramb249 »

Heey,Ik had eens een vraagje.

Heb van een vriend een cd-rom gekregen van Autotrijden van a tot z met theorie+oefeningen en simulatie oefeningen enz..

Nu weet ik het niet wat het beste is om te leren via deze site of via die cd-rom alvast bedankt. :?
Jesse
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 apr 2009, 17:37
Locatie: Leuven

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door Jesse »

ramb249 schreef:Heey,Ik had eens een vraagje.

Heb van een vriend een cd-rom gekregen van Autotrijden van a tot z met theorie+oefeningen en simulatie oefeningen enz..

Nu weet ik het niet wat het beste is om te leren via deze site of via die cd-rom alvast bedankt. :?
Ik vermoed dat die CD-rom niet van de jongste is en zou je daarom aanraden om eerst de theorie van deze site grondig te doorlezen (en zeker de TIP-ex), de bijhorende oefeningen te maken en dan €2.5 te investeren in de proefexamens (kan je 48 H mee oefenen). Zo heb ik het vorig jaar gedaan, één avond de theorie geleerd en dan twee dagen de proefexamens reeks per reeks gemaakt en dan 5 ad randums (waar ik steeds maximum 2 tot 3 fouten op had), deze fouten uiteraard goed bekenen en dan in de namiddag het theoretisch examen B afgelegd en geslaagd met 50/50.

Dus aangezien je deze site toch al kent zou ik gewoon bovenstaande manier gebruiken en geen andere oefeningen (die niet up-to-date zijn) gebruiken.

Hopelijk was dit het antwoord dat je zocht.

Allezins veel geluk op je examen en ga zeker ook voor de volle 100%.


Vriendelijke groeten,
Jesse
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door GRO »

Ik wil het werkmateriaal van anderen niet bekritiseren, maar weet wel dat duizenden jongeren op dit forum al een bericht geplaatst hebben dat ze van de eerste keer voor het examen geslaagd zijn door alleen via onze site te leren.

Hoe te werk gaan:

LEERMETHODE GRATIS RIJBEWIJS ONLINE

Wij raden trouwens sterk aan, als je de theorie via onze site leert, om geen ander materiaal of oefensites of CD's te gebruiken.
ramb249
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2009, 13:53

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door ramb249 »

Dankje wel zal via deze site leren :)

Maar wat ik nog efe wou zeggen die cd-rom is 3 weken oud dus ik denk dat die nog up to date is.

bedankt voor julie hulp grts.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door GRO »

die cd-rom is 3 weken oud dus ik denk dat die nog up to date is
Wat bedoel je met 3 weken oud?
Drie weken geleden in een winkel gekocht of drie weken geleden door de uitgeverij herwerkt?
ramb249
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2009, 13:53

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door ramb249 »

Die is 3weken geleden in de winkel gekocht.grts
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door Wouter »

Maar wie weet hoe lang ligt die al in die winkel ;)

Zo'n cd-roms worden (spijtig genoeg) niet altijd aangepast bij elke wetswijziging. En zelfs al worden ze aangepast, de oude versies liggen vak nog héél lang in de winkel.

Hier wordt alles dagelijks volledig up to date gehouden...
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
ramb249
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2009, 13:53

Re: Welke theorie is het beste voor rijbewijs B

Bericht door ramb249 »

Dat klopt heb op deze computer gekeken en daar staat laatst gewijzigd 2007 dus die is niet up tot date dankje wel iedereen zal zeker via deze site leren.
Plaats reactie