Hoe komt het toch?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Emily

Hoe komt het toch?

Bericht door Emily »

Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe, maar ik ben nu al twee keer gebuisd voor mijn theorie. De eerste keer met een 40 op Vrijdag en nu vandaag terug met een 40.

Ik heb op deze site en die van de VAB geoefend en het boek geleerd en heb altijd op de proefexamens tussen de 44 en 49 op 50.

Ik weet echt niet hoe het komt dat ik buis op mijn echte examens, mijn broer was er van de eerste keer over en nu zegt mijn moeder dat ik een 'retard' ben omdat ik nu al twee keer gebuisd ben. De volgende keer dat ik het wil gaan doen moet het zelf betalen en er op eigen houtje heen gaan...
Vertigo
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 dec 2010, 14:49

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door Vertigo »

Laat je moeder zelf eens een test afleggen, misschien (waarschijnlijk) is ze nog retarder...

Sorry, ik bedoel hier niet mee dat jij retard bent, vind dat alleen een straffe uitspraak van je moeder...
Emily

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door Emily »

Ja het komt vooral omdat zij zo vaak gebuisd is geweest voor haar praktijk en nu vindt ze dat haar kinderen het beter moeten kunnen.

Ik weet gewoon waarom ik er altijd ruim over ben tijdens proefexamens en op het echte examen er juist onder ben. Komt het misschien door stress? En kan ik hier iets aan doen?
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door de rijprof »

Ik heb op deze site en die van de VAB geoefend
Best geen 2 sites door elkaar gebruiken. Dat kan verwarring geven.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Jetson
Berichten: 215
Lid geworden op: 11 okt 2009, 16:36
Locatie: Antwerpen

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door Jetson »

de rijprof schreef:
Ik heb op deze site en die van de VAB geoefend
Best geen 2 sites door elkaar gebruiken. Dat kan verwarring geven.
Zoals De Rijprof zegt is enkel deze site volledig up-to-date en correct. Volg dus de leermethode van deze site en gebruik geen andere sites of boeken. Als je dan hier op de proefexamens oefent alsof je leven ervan afhangt (op de tijd waarvoor de code geldig is kan je echt wel 100 of meer proefexamens maken zonder gek te worden), is de kans zeer klein dat je op het echte examen nog buist.
Neem ook je tijd op het echte examen; je krijgt echt geen bonuspunten als je elke vraag in minder dan een seconde beantwoordt... ;)
Succes en geef de moed niet op!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door GRO »

Ik heb op deze site en die van de VAB geoefend en het boek geleerd en heb altijd op de proefexamens tussen de 44 en 49 op 50.
Je gebruikt niet de leermethode van gratis rijbewijs online en daarom komt het..

1. LEES de theoriepagina's op gratis rijbewijs online
2. Maak na elk hoofdstuk de gratis oefenvragen op gratis rijbewijs online
3. Maak daarna de proefexamens op gratis rijbewijs online
4. Gebruik geen andere sites of boeken om verwarring te voorkomen.
wooter
Berichten: 450
Lid geworden op: 11 okt 2006, 00:00
Locatie: Limburg

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door wooter »

Probeer pas het examen te gaan doen als je op de proefexamens altijd 50/50 haalt. Is een beetje werk, maar met zo een scores gaat het quasi nooit mis.

Tevreden zijn met 44/50 op een proefexamen is gewoon niet goed genoeg om op het echte examen erdoor te geraken.
Emily

Re: Hoe komt het toch?

Bericht door Emily »

Ok, bedankt voor de tips. Ik zal enkel op deze site blijven oefenen en over een paar weken terug proberen dan.
Plaats reactie