Invullen van de vernieuwde aanvraag voorlopig rijbewijs.

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
FORZA M
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2006, 00:00

Invullen van de vernieuwde aanvraag voorlopig rijbewijs.

Bericht door FORZA M »

Hey,

Hieronder vind je een scan van de aanvraag die ik meegekregen heb nadat ik op 1 september geslaagd ben voor m'n theorie.

(Persoonsgegevens en het gedeelte dat ingevuld moet worden door het examencentrum zijn weggewerkt om misbruik te voorkomen.)
Afbeelding

Ik ga dus kiezen voor het model waarbij je als 17-jarige een voorlopig rijbewijs met begeleider kan bekomen. Ik ga er dus van uit dat ik bij &quotvraag (1)&quot voor de tweede optie: &quotB36M&quot moet kiezen. Echter bij het gedeelte waar mijn begeleiders hun gegevens moeten invullen staat: &quotenkel in te vullen indien de aanvrager een model 3 vraagt.&quot

Wat is dit model 3, en hoe moet ik mijn aanvraag correct invullen om de nieuwe optie van 17 jaar met twee begeleiders te bekomen?

Dan bij voorbaat,

Ken
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Hallo FORZA M,

Bedankt voor je scan zo zien wij dat ding ook eens
Quote: Wat is dit model 3
Lees eens goed wat erbij staat BE model 3 het gaat dus om rijbewijs B+E (B + aanhangwagen dus)
Quote: en hoe moet ik mijn aanvraag correct invullen om de nieuwe optie van 17 jaar met twee begeleiders te bekomen?
Jij moet dus B36M aankruisen en vergeet die 2 begeleiders want dat is van toepassing op die B+E.
Jij mag zoveel begeleiders nemen zoals je wil en hoeft hun namen niet op te geven (natuurlijk niet vergeten dat die begeleiders aan hun voorwaarden moeten voldoen) meer weten: lees de topic die gaat over het nieuwe rijbewijs 01/09/2006

Ik wens je veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
FORZA M
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2006, 00:00

Bericht door FORZA M »

Benny Stinkens schreef: Hallo FORZA M,

Bedankt voor je scan zo zien wij dat ding ook eens
Quote: Wat is dit model 3
Lees eens goed wat erbij staat BE model 3 het gaat dus om rijbewijs B+E (B + aanhangwagen dus)
Quote: en hoe moet ik mijn aanvraag correct invullen om de nieuwe optie van 17 jaar met twee begeleiders te bekomen?
Jij moet dus B36M aankruisen en vergeet die 2 begeleiders want dat is van toepassing op die B+E.
Jij mag zoveel begeleiders nemen zoals je wil en hoeft hun namen niet op te geven (natuurlijk niet vergeten dat die begeleiders aan hun voorwaarden moeten voldoen) meer weten: lees de topic die gaat over het nieuwe rijbewijs 01/09/2006

Ik wens je veel succes.
Inderdaad een beetje dom dat ik niet aan B+E gedacht heb. Bedankt voor het snelle antwoord. Als julllie interesse hebben in een scan van de nieuwe informatiebrochure: Laat maar iets weten.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Als julllie interesse hebben in een scan van de nieuwe informatiebrochure: Laat maar iets weten.
Je mag dit hier altijd posten Als het informatie is die we reeds hebben zullen we het wel eraf zwieren en als het bruikbaar is ben je bedankt
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
FORZA M
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2006, 00:00

Bericht door FORZA M »

Ok, hier vind je een blanco van de nieuwe &quotaanvraag om een voorlopig rijbewijs categorie B- B+E&quot.

De informatiebrochure volgt zodadelijk.
GRO
Administrator
Berichten: 12773
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Benny schreef: Bedankt voor je scan zo zien wij dat ding ook eens
@ Benny

Wakker worden Benny,
Dat document staat al een paar weken op onze site.

Evenans het getuigschrift als je 6 uur praktijkonderricht hebt gevolgd en 20 uur parktijkonderricht hebt gevolgd.

(Zie nieuwe rijopleiding onderaan)

http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ ... bewijs.pdf
http://www.gratisrijbewijsonline.be/afb ... rricht.pdf
http://www.gratisrijbewijsonline.be/afb ... attest.pdf
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Wakker worden Benny,
Dat document staat al een paar weken op onze site.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie