Examencentrum Alken: Alle nuttige info over knooppunten, routes en praktische tips.

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Yvan1968
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jan 2017, 16:01

Examencentrum Alken: Alle nuttige info over knooppunten, routes en praktische tips.

Bericht door Yvan1968 »

Beste lotgenoten,

Een goede voorbereiding is het halve werk ... vandaar ben ik dit jaar begonnen met alle nuttige en praktische informatie i.v.m. de praktische examens te Alken te verzamelen.

Ik ben begeleider van mijn dochter, die op 24.05.2017 haar 18e verjaardag mag vieren. Zij was in juni 2016 van de 1e keer in het theoretisch examen geslaagd en we zijn sedert augustus 2016 aan het rijden. Het plan is om in mei een 1e keer examen af te leggen. Indien zij niet slaagt een 2e keer voor eind juni.

Dankzij dit forum heb ik al wat interessante informatie over knooppunten en routes kunnen vinden. Ik bundel al deze informatie in een handboek/checklist dat we voor en tijdens de rijlessen gebruiken.

Ik zou het appreciëren om zoveel mogelijk recente en nuttige info over de praktijkexamens te mogen ontvangen. Als alle leden van dit forum me de gereden route en hun ervaring tijdens het praktisch examen kunnen doorgeven, dan kan ik mijn handboek verder aanvullen. In ruil voor deze informatie wil ik graag het handboek/checklist aan iedereen die erom vraagt, ter beschikking stellen.

"Samen sterk" en alvast bedankt!
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Examencentrum Alken: Alle nuttige info over knooppunten, routes en praktische tips.

Bericht door de rijprof »

Algemene info en tips voor het praktijkexamen vind je op www.derijprof.be
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie