50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Tamsin R.

50/50

Bericht door Tamsin R. »

-------Original Message-------

From: Tamsin R.
Date: 10-Sep-14 9:22:31 PM
Subject: 50/50

Hallo,

Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijbewijs dankzij jullie website :)

Toen ik 18 was vertelde ik aan mijn ouders dat ik graag mijn theoretisch rijbewijs zou halen en lessen volgen met de rijschool, maar toen kwam mijn broer ertussen en zei dat hij dat ook wou doen. Spijtig genoeg konden mijn ouders maar voor één van ons betalen en vermits ik de kleinste was kon ik nog wel even wachten en mocht mijn broer zijn rijbewijs behalen. Ik baalde enorm en had sindsdien niet meer de drang om te leren rijden. Tot ik zwanger werd van mijn eerste kind. Ik ben dan beginnen studeren uit een boek van een vriendin Autorijden van A tot Z gebruikt en deed de oefeningen van de cd rom die erbij was, dat ging goed. Maar ik slaagde niet voor mijn eerste theoretische examen.
Ik ben inmiddels mama van 2 prachtige kinderen geworden en mijn partner vond het hoog tijd dat ik nogmaals probeerde mijn theoretisch rijbewijs te behalen. Een collega stelde me voor om jullie site te proberen en het deed me meteen denken aan mijn eerste theoretisch examen, het leek wel alsof ik er opnieuw zat en wist dan dat jullie website de beste manier was om voor mijn examen te studeren :) Ik las dan ook dat de wet veranderd was en dat je na 2 keer mislukken nog eens 4 uur les bij de rijschool moest volgen :S Ik ben dan maar fervent beginnen studeren en al de oefeningen en extra oefeningen en proefexamens te doen tot ik het helemaal onder de knie had.
Ik ben dan s'ochtends, zonder het aan iemand te vertellen, nog eens mijn theoretisch examen gaan doen en was stomverbaasd toen er op mijn scherm verscheen dat ik geslaagd was met 50/50!
Toen mijn partner s'avonds thuis kwam gaf ik hem mijn papier van de rijschool met de resultaten erop, hij wist eerst niet wat hij zag en was dan dolblij dat ik mijn examen was gaan doen en dan om te zien dat ik geslaagd was :)
En nu wacht ik zenuwachtig af om mijn rijlessen te beginnen!

Alvast bedankt voor het maken van jullie website, het was een enorme hulp voor mij en zeker voor andere mensen ook!
Tamsin


Naam: R. Tamsin
Gemeente: Zaventem
Punten: 50/50