43/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Yassine A.

43/50

Bericht door Yassine A. »

-------Original Message-------

From: Yassine A.
Date: 02-Sep-14 5:42:57 PM
Subject: 43/50

Hey Gratis Rijbewijs Online,
Ben net geslaagd op het theorie-examen via de website,
Het is VEEL makkelijker om in te studeren dan een dik, saai boek. (perfect bij ADHD). Hoogtepunten: de menselijke aanpak, de keywords staan vetgedrukt, de filmpjes voor de voorbeelden, het uitgebreid aantal foto's ter verduidelijking...
Ik denk deze interactieve approach de toekomst kan zijn van het aanleren van nieuwe dingen..
Desondanks mijn resultaat vrij simpel was, 43/50, moet ik erbij vermelden dat ik s'avonds laat (rond middernacht) ben begonnen
met studeren. op ongeveer een uur voor het vertrekken heb ik de oefentest gedaan, om het gevoel te krijgen van 't examen.
Daarna ben ik meteen, ten vroegste in de morgen het examen gaan maken, zodat het er nog vers in zat... want ik had sowieso een vrije dag.

Ik merkte dat het examen net iets meer tijd toeliet, dat was perfect voor de moeilijkere vragen. Maar voor de meeste vragen was
het meteen klik-klik omdat het spitsgevoel er diep in zat. Het leek ook alsof zij ook een iets simpelere versie hadden van de test,
mooi meegenomen want een grondigere oefentest betekent hogere slaagkansen.

Zeer tevreden met het resultaat. Eerste dag, eerste poging. geen superdik boek moeten lezen. Succes.

Bedankt voor de steun.

- Yassine A.
- Mechelen
-43/50