47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Naomi A.

47/50

Bericht door Naomi A. »

-------Original Message-------

From: Naomi A.
Date: 19/07/14 00:09:15
Subject: 47/50

Hoi
Gisteren ben ik mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen. En ik had 47/50!
Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik heb dit examen jaren en jaren uitgesteld omdat ik dacht dat het me niet ging lukken , maar dankzij jullie aanpak is het me van de eerste keer gelukt. Doordat ik zo goed bekend was met de leerstof kon ik zelfzeker naar het examen gaan en dat was al half gewonnen. Op een kwartier was ik binnen en buiten, omdat ik niet hoefde te twijfelen over mijn antwoorden. Het beste aan jullie site (vind ik) is, dat er een zeer goede structuur in de leerstof zit. Het wordt logisch opgebouwd en als je eerst het filmpje bekijkt en dan de uitleg goed overleest, dan onthoud je bijna zonder moeite. De vragen zijn ook iets moeilijker dan het echte examen, want daar was ik me aan het afvragen wanneer de moeilijke vragen gingen komen.

Het enige hoofdstuk dat ik wat minder vond was dat van de lichten, het filmpje was wat uitgebreid en onoverzichtelijk, maar ik denk dat dit zeer moeilijk theoretisch te begrijpen is en dat je dat gewoon moet leren in de praktijk. Het is gewoon veel ineens. Ik kon de lichten ook niet aanduiden aan de voor-en achterkant van mijn eigen wagen. Dat zou geholpen hebben de theorie te begrijpen. Maar mijn ma zegt dat dat aan elke auto anders is. Dus zeker niet de fout van jullie uitleg.

Wat ik zeer tof vind is dat jullie een praktijkboek bijgeven voor de begeleider. Dank u wel daarvoor! Ik rijd wel niet met een begeleider, maar het is zo nuttig dat ik al een idee heb van wat er gaat komen in de praktijklessen.

Ik ben ook op de site van vab-rijscholen geweest en heb daar het proefexamen enkele malen gedaan, maar ik raakte ervan in verwarring , omdat ze andere antwoorden gaven dan op gratisrijbewijsonline, en toen ik naar de laatst bijgewerkte datum keek, was dat ergens in 2009. It figures. Die hebben er natuurlijk belang bij dat je faalt, dan volg je theorielessen in hun rijschool aan 140 euro. Hallo vab, een praktijkboek, een oefenboek, examengeld, Ik vond het al duur genoeg. en de grote kost moet nog komen.
Ik was er zeker van dat ik op jullie up-to-date'heid kon vertrouwen, dus heb ik maar niet verder gezocht. Gratisrijbewijsonline is echt het beste en ik vind het ongelooflijk tof dat zoiets bestaat. Ik heb er al reclame voor gemaakt.

Bedankt om me te doen slagen!

Groetjes Naomi