47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Sofie C.

47/50

Bericht door Sofie C. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Sofie C.
Datum: 22-May-14 21:06:56
Onderwerp: 47/50

Beste,

Dankzij jullie methode slaagde ik gisteren voor mijn theoretisch examen.
Ik heb ook even de theorie en proefexamens bestudeerd op de site van VAB maar vond dit absoluut niet overzichtelijk. Wanneer je een vraag fout beantwoordde op een proefexamen werd ook niet altijd duidelijk vermeld wat dan wel het juiste antwoord was en waarom.
Een groot verschil was ook dat in de proefexamens bij VAB ook vragen werden gesteld over andere types rijbewijzen...nochtans was het een proefexamen specifiek voor rijbewijs B. Gezien ik niks had geleerd over andere rijbewijzen was mijn antwoord natuurlijk ook telkens fout.
In vergelijking met bvb. leren via de website van VAB stak jullie leermethode er voor mij met kop en schouders boven uit.
Iemand die de theorie studeert en dan alle oefeningen en proefexamens maakt kan volgens mij niet anders dan slagen!

Vriendelijke groeten,

Sofie C.
Gent
47/50
EJ1985
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2014, 16:41

Re: 47/50

Bericht door EJ1985 »

Beste Sofie

Proficiat met je resultaat!
Ik ga volgende week mijn examens afleggen.
Ik heb dit nl ook gemerkt dat er via vab dikwijls een vraag wordt gesteld over een ander rijbewijs.. bij mij is dit ook telkens fout.. de rest van de vragen lukken mij dus wel!
Heb jij uiteindelijk die rijbewijzen wel geleerd en had jij er mss vragen over op uw examen?

groetjes
Elina
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 47/50

Bericht door GRO »

Lees de theoriehoofdstukken op Gratis Rijbewijs Online, dan weet je wat je moet kennen.
Maak alle oefeningen die bij de theoriehoofdstukken van Gratis Rijbewijs Online http://www.gratisrijbewijsonline" target="_blank staan. Daarin komt alles aan bod wat tijdens het echte examen aan bod komt.
EJ1985
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 mei 2014, 16:41

Re: 47/50

Bericht door EJ1985 »

Alvast dank je wel.. Dan hoef ik mij geen zorgen te maken!
Ik heb geleerd adhv jullie boek, oefeningen gedaan en proefexamens! En ben telkens geslaagd.. :) Ik vind het boek heel duidelijk!
nu maandag het echte werk nog :)
Plaats reactie