50/50!!! hip hip hoera!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
lesley d

50/50!!! hip hip hoera!

Bericht door lesley d »

Van: lesley d
Datum: 28-Apr-14 19:41:25
Onderwerp: 50/50!!! hip hip hoera!


Beste,

Ik heb geen enkele fout gemaakt op mijn theoretisch examen. Maar ja, blijkbaar niet onmogelijk als je goed voorbereid bent! Wat een toffe leermethode.
Het boek boek autorijden van A tot Z had ik al meer dan 2 jaar geleden gekocht, maar ik kreeg het niet uit (saai). Een boek is wel handig om iets te kunnen raadplegen. Daarna heb ik een goedkope cd’tje gekocht ‘het geslaagde rijexamen’ … met alleen maar testen (geen theorie tenzij uitleg op de foutieve antwoorden). … echter beperkt (en op de duur ken je de oefeningen vanbuiten).
Uiteindelijk heb ik via internet opzoekingen gedaan ivm ‘’het theoretisch rijexamen’’ regio ‘’ASSE’’ en zo via de site van de gemeente Asse (http://www.asse.be/product/503/voorlopi ... wijs-cat-b" target="_blank) op jullie site terechtgekomen!

Dankzij de gratis informatie en oefeningen was ik al veel beter opgeleid. Had ik eerder met deze site kennisgemaakt dan had ik waarschijnlijk niet tot mijn 33ste gewacht om eraan te beginnen!

Ik heb de kortingsbon voor de heymans rijschool al afgedrukt en zet mijn opleiding zeker voort met jullie hulp (cd-rom) … en ik zal jullie site zeker aanraden aan de mensen die ik ken en hun rijbewijs nog moeten halen.

Groetjes,

Lesley