BOEK 46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Claudia G.

BOEK 46/50

Bericht door Claudia G. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Claudia G.
Datum: 20-Feb-14 13:35:46
Onderwerp: BOEK 46/50

Geachte


Mijn naam is Claudia, ik ben 17 jaar oud en ik heb eergisteren op school mijn theoretisch rij-examen afgelegd. We hadden de mogelijkheid om rijlessen te volgen met rijbewijs op school. In totaal waren er 3 lessen van ongeveer 2 uur en 10 minuten. Enkele dagen voor het examen mochten we ook een herhalingsles bijwonen om onze slaagkansen op het examen te optimaliseren. We hadden ook de mogelijkheid om te leren via een online leerplatform, speciaal voor de rijlessen op school.
Ikzelf heb me niet zo hard gefocust op dat leerplatform, maar ik had vooral gestudeerd via de website van gratis rijbewijs online. Bij standaard boekhandel had ik jullie boek gekocht, aangezien ik persoonlijk niet hou van online studeren: ik leer veel liever aan de hand van een boek. Ik had alle theorie geleerd en twee dagen voor mijn examen was ik online beginnen oefenen met de code die in het boek stond. Ik heb de oefeningen op de site enkele keren hermaakt om er zeker van te zijn dat ik alles goed onder de knie had. Op het einde had ik ook vele proefexamens gemaakt.
Ik vond jullie boek heel overzichtelijk, en de oefeningen en proefexamens waren gevarieerd: ideaal dus om een examen voor te bereiden!
Ik ben zeer tevreden over jullie lesmethode. Dankzij het boek en de vele oefeningen die ik via gratis rijbewijs online heb gemaakt, ben ik met glans geslaagd. Ik behaalde 46/50 en ik ben binnenkort de trotse eigenaar van mijn voorlopig rijbewijs b. Nu op naar de praktijk! :-)

Claudia uit Grembergen