49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Carine B.

49/50

Bericht door Carine B. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Carine B.
Datum: 12-Feb-14 0:16:18
Onderwerp: 49/50

Hallo,

Mijn naam is B. Carine, 54 jaar en na 2 jaar weduwe en nog geen rijbewijs wist ik dat het toch beter is om ervoor te gaan, dus handboek gekocht maar dat leerde niet zo goed, dan maar via jullie site code aangevraagd en verschillende dagen geoefend, heel leerrijk, heb zelfs ervaren chauffeurs nog van alles bijgebracht en na 2 pogingen voor ik jullie code had,(1 ste poging de site van vab geprobeerd, is ook wel goed maar niet zo uitgebreid, sommige facetten komen daar helemaal niet aan bod 38/50 en voor de 2 de poging op de site “wees wegwijs” geoefend 40/50) vanmorgen terug gegaan naar Alken voor de 3 de keer en ja raad eens, 49/50, kan het zelf nog bijna niet geloven hoe soepel het verliep, ik zou zeggen aan al die er nog aan moet beginnen, oefen op een degelijke site zodat je alle facetten van het verkeer onder de knie krijgt, massa’s felicitaties gehad al dat het op mijn leeftijd nog zo vlot gelukt is, ben ook wel beetje trots, ik wens jullie nog veel succes met dit leerprogramma, maakt het voor velen toch aangenamer om het op deze manier te leren,

groetjes Carine.