48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Coralie M.

48/50

Bericht door Coralie M. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Coralie M.
Datum: 31-Oct-13 0:12:35
Onderwerp: CD

Heeeey!!

Nou ja hoe moet ik eraan beginnen.. Deze site heeft echt mijn leven gered!!
Ik ga volgend jaar zomer 2014 werken als stewardess maar moet een vast rijbewijs hebben. Ik had nog niets ik zei zo hmm ik moet echt mijn rijbewijs gaan doen. Maar zo demotiverend om eraan te beginnen. Wat moet ik doen? Ik surf wat op internet om mij een beetje motivatie te geven. Ik zag de site gratis rijbewijs online. Waarom niet? Oh het zijn met filmpjes? We zullen eens proberen. Ik vond het wel beter zo dan leren in een boek! Maar voor die extra vragen moest je betalen ik zeg ja ik ga dat doen want je weet maar nooit! (Mensen zeker dat doen, help je echt heeeeeeel veel!!!!!!!)
Toen ik met die extra oefening en proefexamens dacht ik dit gaat me lukken!! 100 % zeker, ik heb dat geleerd in 1 dag omdat ik niets te doen had en ik was zo gefocust dat ik echt mijn voorlopig moest hebben. 22 jaar nog altijd geen rijbewijs vind ik wel heel schandalig!
Ik ben vandaag geweest 30/10 ik had een 48/50 !! IK KON HET NIET GELOVEN IK WAS DAAR AAN HET SPRINGEN VAN VREUGDE IN DIE EXAMENLOKAAL!!
Echt heeeeeeeeeeel erg bedankt aan de personen die de website hebben aangemaakt zonder jullie was ik hier niet!
Jullie hebben mij een stapje dichter gemaakt! Zo hartelijk bedankt zal ik ook wel doorgeven aan vrienden, familie enzo...

Dus mensen PLEASE AUB BITTE SVP POR FAVOR probeer deze site uit!! Jullie zullen niet teleurgesteld zijn!

Groetjes

Coralie
Behaald op 30/10/2013 - 48/50
Wonende te Oostende