Theorienexame rijbewijs B

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Cynthia k

Theorienexame rijbewijs B

Bericht door Cynthia k »

Goedendag, ik leer nu al een lange tijd voor mijn theoretisch exame en ik leer via vab en kbc en daar slaag ik toch bijna altijd en nu de laatste tijd probeer ik op deze site ook te leren en ik buis altijd met de proefexamens. Is het dan mogelijk dat ik toch zou kunnen slagen?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Theorienexame rijbewijs B

Bericht door GRO »

Zoveel jongeren hebben als reactie geschreven dat onze oefenvragen en proefexamens heel erg gelijken op het echte examen. En je slaagt niet op onze proefexamens, dan moet je zelf je conclusie trekken.
Ik weet dat op de theorie van onze site zaken staan die niet op de site van VAB staan.

Je schrijft dat je al heel lang leert.
Leer eens TWEE dagen via onze site: Een hoofdstuk doornemen, daarna alle oefeningen maken enz... en daarna de proefexamens. Als je dat doet, dan geven wij je 90% slaagkans.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Theorienexame rijbewijs B

Bericht door Benny Stinkens »

Mogelijk is het altijd, maar als je verouderde theorie gaat studeren ga je natuurlijk ook verouderde theorie kennen :idea:
Het is niet aan ons om andere site's te beoordelen, maar deze site is up to date tot en met vandaag. :idea:

Als je hier veel fouten maakt zou dit een duidelijk teken moeten zijn dat er iets is wat je niet goed onder de knie hebt :!:
De raad die ik je dan ook wil geven is dat je opnieuw onze proefexamens maakt en je fouten noteert.

Meestal gaan die fouten over één of meer onderwerpen die je dus nog niet goed onder de knie hebt.
Deze hoofdstukken moet je dan zeker en vast opnieuw leren. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Cynthia k

Re: Theorienexame rijbewijs B

Bericht door Cynthia k »

Dankjewel nu ik de filmpjes en de oefenreeksen heb geleerd lukken de oefenexamen zeer goed. Ik ga nu nog 2 dagen leren en woensdag ga ik mijn examen afleggen dus hopelijk komt het goed :-)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Theorienexame rijbewijs B

Bericht door GRO »

LEES maandag en dinsdag nog eens goed de theorie door.
Maak na elke hoofdstuk dat je gelezen hebt, ALLE oefenvragen bij een hoofdstuk.
Maak daarna nog wat proefexamens.

Veel suuces woensdag en laat ons weten hoe het is afgelopen.
Plaats reactie