Theorie examen niet simpel

Vraag hier tips en hulp van anderen.
jonas

Theorie examen niet simpel

Bericht door jonas »

hallo,
Ik heb twee boeken aangekocht voor mijn theorie te leren. Het boek &quotautorijden&quot en het &quotoefenboek&quot van het Belgisch instituut voor de Verkeersveiligheid. Eerst zei ik tegen mijzelf dat ik het ging leren maar het kwam er nooit van. Nu ben ik 18 en vond het dringend tijd dat ik mijn theorie ging gaan afleggen dus ik studeerde in het boek &quotautorijden&quot. Dit vond ik moeilijk vooral omdat ik dit saai vind en moeite had om mij te blijven concentreren tijdens het leren maar natuurlijk vind ik het wel noodzakelijk dat je goed leert voor je theorie. Nu ik was blij dat ik rond was met het boek. En dan heb ik maar eens mijn kennis getest in het &quotoefenboek&quot. Nu wat blijkt dat ik veel te veel fouten had gemaakt dit kwam aan als een echte tegenvaller. Nogtans had ik het idee dat ik het nog redelijk goed had geleerd. Kunnen jullie mij tips geven om de theorie beter te leren ? En is het leren via de kbc-site soms makkelijker of duidelijker ?

alvast bedankt
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Het antwoord is simpel.

1. Leg je boeken ergens in een kast en doe ze niet meer open.
2. Lees op onze site de pagina: ONZE LEERMETHODE.
3. Volg die volledig en je zult zoals velen hier reeds hebben gepost, van de eerste keer met glans slagen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: 1. Leg je boeken ergens in een kast en doe ze niet meer open.
De boeken bedoeld hij, niet de kast
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie