50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Robin V.

50/50

Bericht door Robin V. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Robin V.
Datum: 2/15/2013 10:46:36 PM
Onderwerp: 50/50

Hallo,
Na een jaar uitstellen heb ik dan toch eens aan mijn theorie beginnen leren voor mijn theoretisch rijexamen. Eerst had ik het boek "Wees Wegwijs" waarin alles uitgelegd staat wat je allemaal moet kennen voor het examen maar toen ik aan de helft zat kwam ik het beu, daarom heb ik het beginnen uit te stellen. Onlangs heeft een vriend van me mij doorverwezen naar jullie site waar hij heel enthousiast over was.
Gisteren was ik dus begonnen met filmpjes te bekijken op jullie site, na 1 dag naar jullie filmpjes te kijken - waarin heel goed staat uitgelegd wat je allemaal moet kennen en meestal met een foto duidelijk wordt gemaakt wat men bedoelt - heb ik een code gekocht van jullie om te oefenen op alle vragen waarop ik gemiddeld een score van 48/50 haalde. Deze morgen heb ik mijn theoretisch examen gemaakt waar ik beste score van 50/50 haalde.
Het echte examen vond ik echt makkelijk omdat alle vragen en antwoorden worden voorgelezen en je erna nog 15sec bedenktijd hebt, ook zijn het zeer duidelijke foto's op het examen.
Ik zal zeker mijn praktijk examen leren met behulp van het boek dat jullie aanbieden!
Dus: Jullie site heeft echt zeer goeie filmpjes met een duidelijke uitleg en herhaling waar nodig.
Bedankt!


- Robin V.
- Koksijde
- 50/50