50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Wim R.

50/50

Bericht door Wim R. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Wim R.
Datum: 2/13/2013 10:23:16 PM
Onderwerp: 50/50

Beste,

Een kleine tien jaar geleden ondernam ik een poging om te slagen voor het theoretisch rijexamen. Ik was, en ben een goede student daarom nam ik het ook grondig aan. Ik leerde het theorie-boek, maakte zelf samenvattingen en behaalde steeds voldoende wanneer ik met het oefenboek examens maakte.

Doch op de dag van het examen behaalde ik twaalf fouten. Dit heeft mij ontzettend gedemotiveerd. En gedurende net geen tien jaar ondernam ik geen enkele poging meer. Ik had grondig gestudeerd en slaagde niet dus ik concludeerde dat het niets voor mij was en liet het dan ook links liggen.

Twee weken geleden had ik zin om opnieuw aan mijn rijbewijs te beginnen. Al was het maar om van het "gezaag" van iedereen af te zijn: "hebt ge nu nog steeds geen rijbewijs". Ik ging op zoek naar een leuke manier om het te leren en kwam bij jullie terecht.
Ik wil je echt feliciteren met de methode. Deze is ontzettend duidelijk, is aangenaam door de filmpjes en bied enorm veel oefeningen aan. Ook is hij up to date met de huidige examens.

Ik bekeek alle filmpjes en bleef gemotiveerd door de methode: steeds beetje bij beetje in een korte les bijleren. Daarna maakte ik op jullie site exact 2185 vragen. De oefenexamens zijn zéér representatief en dat laat zich ook blijken uit het resultaat.
Na bijna tien jaar slaag ik uiteindelijk met 50/50.

Heel erg bedankt voor de gebruiksvriendelijke methode!

Wim R.
Gemeente Brussel