vraagje

Vraag hier tips en hulp van anderen.
elketjeuuuh

vraagje

Bericht door elketjeuuuh »

hallo,

ik moet morgen mijn theoretsch rijexamen gaan afleggen, is het niveau van de vragen op deze site hetzelfde als de vragen op het examen of is het nog moeilijker???
dada
danku
xxx
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Het niveau is hetzelfde alleen zul je een beetje meer tijd krijgen morgen omdat wij bewust onze tijd een beetje sneller laten lopen zodat je morgen zult merken dat je minder zenuwachtig bent.

Ik wens je veel succes, laat aub weten hoe het je gegaan is en als je nog vragen van daar kunt onthouden mag je ze hier altijd posten zodat wij de mensen die na jou komen nog beter kunnen helpen.

Ps je post je vraag bij de topic &quotik heb mijn examen gedaan&quot je had dit beter geplaatst bij de topic &quotik moet mijn examen gaan doen&quot
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
ELke

Bericht door ELke »

hey,

danku voor het antwoord!!!

ik ben geslaagd danku, de vragen waren eigenlijk bijna allemaal gezelfde, maar er zitten hier en daar wel wat adertjes onder het gras!!!

maar als je oplet en de oefeningen hier op de site gemaakt hebt geraak je er wel door!!!

dada
xxx
Plaats reactie