Rijbewijs A3

Vraag hier tips en hulp van anderen.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Tommy,

Vergeet niet dat je voor rijbewijs A3 ook alles van rijbewijs B moet kennen.

De proefexamens van A3 gaan enkel over de extra bijkomende leerstof van A3

Je moet dus ook de leerstof B, de oefenvragen van B en de proefexamens van B leren.

Dus niet denken dat de 180 vragen van A3 dat dat voldoende is. Want dat is het zeker niet.
tommy

Rijbewijs A3

Bericht door tommy »

Goeiemorgen, Ik heb heb een vraagje, Ik heb gisteren mijn proefexamens gemaakt, Van reeks A tot Reeks I, en ik had in totaal 10 fouten, Niet veel he van de 180 ..
die proefexamens,Zijn het dezelfde vragen zoals op uw examen in de rijschool ?
Hopelijk op een antwoordt
Tommy
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: die proefexamens,Zijn het dezelfde vragen zoals op uw examen in de rijschool ?
Ik hoop dat je weet dat je je examen moet afleggen in een examencentrum en niet in een rijschool

De vragen die hier gesteld worden zijn niet exact hetzelfde als je echt examen, maar we krijgen nog thans veel melding dat de meeste erg wel heel veel op lijken (99% wel dus )

Als je nog onzeker bent zou ik ook eens kijken naar je 10 foute antwoorden zijn dat fouten over verschillende onderwerpen kun je er van uit gaan dat dit schoonheidsfoutjes zijn. gaan er bv: 7 van de 10 over hetzelfde onderwerp dan is dit een duidelijk teken dat je dit onderwerp opnieuw moet bekijken.

Garantie kunnen en willen we je niet geven maar je veel succes toewensen doe ik wel (laat ons aub iets weten hoe het je gegaan is)
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
tommy

Rijbewijs A3

Bericht door tommy »

Ja sorry ik was een beetje verstrooid, ik heb nu juist terug al mijn reeksen gedaan en had er maar 3 mis uit al de verschillende reeksen.
Maar nog een vraag , Ik wordt 16 4 november, Mag ik dan als ik geslaagd ben mijn voorlopig rijbewijs gaan naar het stadhuis of moet ik wachten tot ik 16 ben?
Plaats reactie