Niet alle theorie weergegeven?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Gast

Niet alle theorie weergegeven?

Bericht door Gast »

Na het meermaals nalezen van alle theorie en het bekijken van de filmpjes heb ik mijn proefexamen gedaan.
De ad-randum vragen gaan redelijk goed, maar als ik de vragen van 'reeks per reeks' beantwoord stoot ik op vragen waar ik geen antwoord op weet. IK kan het antwoord dan ook niet terugvinden in de theorie.

Voorbeelden zijn: gebruik van claxon, hoe te remmen in een bocht, ...nog enkele zaken waar ik nu even niet kan opkomen.

Kan het zijn dat er zaken zijn die niet besproken worden of kijk ik er men domme kop gewoonweg over?

Bedankt!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Niet alle theorie weergegeven?

Bericht door GRO »

of kijk ik er men domme kop gewoonweg over
Zeker niet.

Een paar zaken die minder belangrijk zijn en waarover waarschijnlijk geen examenvraag wordt gesteld, staan nog wel aangehaald in onze proefexamens. Kom je zo iets tegen, dan leer je dit meteen door de vraag al of niet foutief te beantwoorden.

Ook sommige zaken die nog in sommige handboeken staan (beurtelings parkeren binnen bebouwde kom via pare en onpare huisnummers) hebben we weggelaten, omdat dit nergens meer te vinden is in Belgie er er niets meer van wordt gevraagd.
Gast

Re: Niet alle theorie weergegeven?

Bericht door Gast »

OK, bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal de vragen dan blijven herhalen en dan zal het wel lukken. Haal gemiddeld toch 47/50 maar wou gewoon niet voor verassingen komen te staan op het examen morgen!
Plaats reactie