hebben wij meet tijd om te antwoorden op het examen?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
otilia
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2011, 11:55

hebben wij meet tijd om te antwoorden op het examen?

Bericht door otilia »

de tijd die wij krijgen om een vraag te antwoorden is vrij kort.... weet iemand hoeveel tijd hebben wij om het examen? Sommige vragen zijg heel lang en door een klein word kan je de foute antwoord geven...
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: hebben wij meet tijd om te antwoorden op het examen?

Bericht door Benny Stinkens »

In het totaal heb je 30 sec.
15sec eer dat de vraag gelezen is en 15sec denktijd.
Dat klinkt weinig, maar is ruim voldoende, op voorwaarde dat je de theorie goed kent. :idea:
Als je maar de helft of minder kent heb je zelfs met het dubbele van de tijd niet genoeg.

Normaal mag ik het niet zeggen, maar hier op onze examens krijg je een beetje minder tijd.
Onze ervaring heeft ons geleerd dat je dan op het echte examen veel rustiger bent. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
otilia
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2011, 11:55

Re: hebben wij meet tijd om te antwoorden op het examen?

Bericht door otilia »

dank u wel !!!
hier krijgen wij 15 sec om de vraag te lezen en te antwoorden.... ik ben geen belg en soms heb ik een beetje tijt nodig om de vraag te begrijpen;
Jesse
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 apr 2009, 17:37
Locatie: Leuven

Re: hebben wij meet tijd om te antwoorden op het examen?

Bericht door Jesse »

Hier lijkt het inderdaad weinig, maar op het echte examen weet je meestal al het antwoord voor dat de vraag volledig gelezen is.
Dan begint de tijd te lopen en duid je het antwoord aan dat het volgens jou is. Nu laat je best de tijd lopen (dus niet op volgende klikken), want nu kan je nog eens overlopen waarom de andere antwoorden fout zouden zijn.

Veel succes op het examen!

Jesse
Niemand houdt van files, maar toch staat iedereen er voor in de rij (!)
Plaats reactie