rijbewijs CE

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Vighorr
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2011, 18:49

rijbewijs CE

Bericht door Vighorr »

Hey

Ik vroeg me af of het te doen zou zijn om voor een CE te gaan zonder ervaring te hebben met een C. Ik heb m'n C + vakbekwaamheid dit jaar behaald, maar net erna op een lang verlof vertrokken en ben niet lang terug. Nu heb ik de kans om een CE betaald te krijgen wat ik enorm interessant vind (dit aanbod geldt niet lang), maar ik twijfel aan mijn slaagkansen daar ik nog geen echte ervaring heb met een C, vooral manoeuvers met een CE lijken me geen lachertje. Wat denken jullie ervan?

Groeten Richard
Evi
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 feb 2011, 15:28

Re: rijbewijs CE

Bericht door Evi »

oefening baart kunst hé =D. Dus ja, 'k weet niet hoe goed gewone C ging voordien, als dat vlot ging dan zal je daar nu ook wel weer snel terug mee weg zijn en dan zal de CE ook wel lukken met de nodige oefening. 'k denk dat het veel afhangt van hoe het voordien ging, of dat je er al dan niet veel moeite mee had.

Als je dat graag zou doen en nu de kans krijgt om het betaald te mogen doen dan zou ik die kans toch met 2 armen vast grijpen;).. 'k weet dat ik het in ieder geval zou doen
Vighorr
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2011, 18:49

Re: rijbewijs CE

Bericht door Vighorr »

Bedankt voor de reactie! Voordien ging het redelijk goed, vooral de openbare weg, manoeuvers waren iets moeizamer maar lukten toch. Heb aan de rijschool of er vraag is naar CE door mensen die geen ervaring met C hebben, blijkt dat veel mensen hun C halen en meteen erna hun CE, dus dit klinkt OK voor mij. Vandaag rijlessen vastgelegd, begin oktober kan het beginnen :)
Evi
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 feb 2011, 15:28

Re: rijbewijs CE

Bericht door Evi »

klinkt super =D. Ik begin nu op een nieuwe job maar als ik daar beetje ingewerkt ben ga ik ook werk maken van in mijn vrije tijd mijn CE erbij te halen, maar zit nu op de moment geen haast achter want wil me eerst beetje inwerken zodat ik wat de routine terug heb. Alvast veel succes met de lessen en examens CE ))
Plaats reactie