Rijbewijs A - Vragen

Graag uw mening over deze website.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Hallo Sylvie,

Ook ik kan op dit moment niet op deze pagina's geraken.
En de enige die het wel kan is met vakantie

Je kunt ondertussen wel eens regelmatig proberen, want soms lost het zich vanzelf op na een tijdje.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Sylvie

Bericht door Sylvie »

Dag Benny,

Bedankt voor uw snelle reactie.
Ik zal dan nog regelmatig proberen, en als het begin volgende week nog niet gaat dan zal ik u dit dan doorgeven.

Groetjes
Sylvie
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Sylvie,

Ik heb net je berichtje gelezen en het gecontroleerd. Hier gaat wet wel.

Mail even naar mij de code die je gebruikt.
rijbewijs@telenet.be

Eugeen
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

@ Eugeen,

Bij de topic rijbewijs A3 en rijbewijs A staat er &quotextra theorie&quot en daar onder vragen.

Als je dit nu aanklikt krijg je dit: DE VRAGEN I.V.M. DEZE EXTRA THEORIE
ZIJN VERWERKT IN ONZE PROEFEXAMENS

Maar deze middag was deze pagina niet berijkbaar, waardoor ik toch de indruk had dat er iets scheelde

Jij hebt het tegen Sylvie over de &quotcode&quot maar die heb je alleen maar nodig bij de topic &quotproefexamens
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ Benny

Ik heb deze middag dat berichtje gelezen en dacht toen dat het over de proefexamens A en A3 ging.

Later zag ik wat jullie echt bedoelden. Die pagina's waren inderdaad nog niet geactiveerd. Nog wat last van jetlag denk ik.
Sylvie

Rijbewijs A - Vragen

Bericht door Sylvie »

Hallo,

Ben momenteel aan het studeren voor mijn theoretisch examen voor mijn rijbewijs A. Dankzij jullie site heb ik al heel veel geleerd.
Maar bij het aanklikken van &quotvragen&quot onder &quotRijbewijs A Motorfiets&quot krijg ik een foutmelding .
Deze pagina is niet te openen, alsook de vragen van Rijbewijs A3.

Kunnen jullie dit nakijken aub en mij laten weten wanneer ik daarop kan geraken?

Alvast bedankt
Plaats reactie