Nieuwe moderator: Bertje

Graag uw mening over deze website.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Nieuwe moderator: Bertje

Bericht door Jozef »

Beste forumbezoekers,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, hebben we er sinds kort een nieuwe moderator bij: Bertje.

Bertje heeft op het forum al blijk gegeven van een grondige kennis van verkeersrecht en zijn aangename sociale vaardigheden. Hij is bovendien een hoogvlieger als informaticus.

We verheugen ons dan ook bijzonder over zijn bereidwillige medewerking als moderator, die ongetwijfeld een verrijking voor het forum zal inhouden.

Bertje: van harte welkom bij het team!

Jozef
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Bertje: van harte welkom bij het team!
Ik sluit me graag bij deze wijze woorden aan
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ook ik wil Bertje alvast bedanken voor zijn medewerking aan dit forum.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Proficiat Bertje!
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

Die medewerking verleen ik met alle plezier. Ik help niet alleen graag mensen, maar door hier actief te zijn leer ik bij elke vraag die hier beantwoord wordt een beetje bij.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

proficiat bertje trouwens, als ik vragen mag, waar is lieken gebleven?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Sofie schreef: proficiat bertje trouwens, als ik vragen mag, waar is lieken gebleven?
Lieken heeft in het begin van dit jaar een functie als overheidsmanager opgenomen. De eisen die deze functie stelt, maken het voor haar helaas niet mogelijk verder mee te werken aan het forum.
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Jozef schreef:
Sofie schreef: proficiat bertje trouwens, als ik vragen mag, waar is lieken gebleven?
Lieken heeft in het begin van dit jaar een functie als overheidsmanager opgenomen. De eisen die deze functie stelt, maken het voor haar helaas niet mogelijk verder mee te werken aan het forum.
Dat is inderdaad zo...vond ik heel jammer maar niets aan te doen...een job gaat voor, daar kan ik van leven...Wat niet wegneemt dat ik dit nog altijd een super initiatief vind maar ik heb geen tijd voor bijeenkomsten of dergelijke. Het bijhouden en onderhouden van antwoorden zou me wel nog lukken tussendoor...maar ik begrijp wel dat het als moderator alles of niets is...
Ik lees wel nog af en toe mee... En ik blijf dit initiatief ook steunen en raad iedereen van mijn kennissen aan om met deze site de theorie voor het rijbewijs te studeren...

Ziezo, dit even kort ter verduidelijking...
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Lieken schreef: Het bijhouden en onderhouden van antwoorden zou me wel nog lukken tussendoor
Altijd welkom met goede raad hé
Plaats reactie