Voorlopig rijbewijs motor

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
oswald
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2007, 10:28

Voorlopig rijbewijs motor

Bericht door oswald »

Als je voorlopig vervallen is, maar je hebt nog geen praktijkexamen afgelegd, hoe moet het dan verder? Kan je dan een nieuw voorlopig aanvragen? Of hoe gaat dat? Moet je ervoor betalen? Een nieuwe test afleggen?

Mijn voorlopig is nog 1 maand geldig, maar ik zit al 3 weken met een peesontsteking in de pols. 'k Denk niet dat dit tegen dan al zal genezen zijn en momenteel lukt het echt niet om met de motor te rijden, want ik heb zero kracht in mijn hand. Sturen lukt niet en remmen al helemaal niet...
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Voorlopig rijbewijs motor

Bericht door Inazuma »

oswald schreef:Als je voorlopig vervallen is, maar je hebt nog geen praktijkexamen afgelegd, hoe moet het dan verder?
Met de rijschool.

Ofwel wachten tot 3 jaar na de einddatum van je verlopen voorlopige rijbewijs, terug theorie afleggen, terug rijlessen volgen, en een nieuw voorlopig rijbewijs A aanvragen.

Kan je dan een nieuw voorlopig aanvragen?
Pas 3 jaar na het verlopen van het vorige ...

Mijn voorlopig is nog 1 maand geldig, maar ik zit al 3 weken met een peesontsteking in de pols. 'k Denk niet dat dit tegen dan al zal genezen zijn en momenteel lukt het echt niet om met de motor te rijden, want ik heb zero kracht in mijn hand. Sturen lukt niet en remmen al helemaal niet...
Ik zou alvast een examen boeken, als je daar te lang mee wacht ga je zeker helemaal uit de boot vallen - dat gaat mogelijk nu al krap zijn !

Afzeggen bij het examencentrum : minstens 2 werkdagen vooraf (zaterdagen niet meegerekend)

http://www.goca.be/ned/rijbewijs/alle_c ... _maken.htm


Rijschool-assistentie annuleren : navragen bij de rijschool
Plaats reactie