turbo cursus

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
bikerbabe

turbo cursus

Bericht door bikerbabe »

Hoi, ik ben op zoek naar een rijschool die zg turbo cursus motorrijden geeft. Ik woon in het zuiden van belgie (franstalige gedeelte) maar wil in het nederlands lessen. Omdat afstand een probleem is, zou ik opteren voor een turbo cursus. Kunt u mij aan adressen helpen? alvast bedankt!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: turbo cursus

Bericht door Inazuma »

bikerbabe schreef:Hoi, ik ben op zoek naar een rijschool die zg turbo cursus motorrijden geeft. Ik woon in het zuiden van belgie (franstalige gedeelte) maar wil in het nederlands lessen. Omdat afstand een probleem is, zou ik opteren voor een turbo cursus. Kunt u mij aan adressen helpen? alvast bedankt!
Wat bedoel je net met een turbo-cursus :?:

1 waar de lesuren snel op elkaar volgen, of waar je veel lesuren op 1 dag hebt :?:


Als beginner is motorrijden behoorlijk vermoeiend, zowel fysiek (maneuvers met de motor) als mentaal (je moet op vele dingen tegelijk letten, de handen-voeten coördinatie is helemaal anders dan in de auto, ...)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: turbo cursus

Bericht door Jozef »

Inazuma schreef:Als beginner is motorrijden behoorlijk vermoeiend, zowel fysiek (maneuvers met de motor) als mentaal (je moet op vele dingen tegelijk letten, de handen-voeten coördinatie is helemaal anders dan in de auto, ...)
Inderdaad. In het begin ben je na een uur al moe, en is 2 uur na elkaar echt wel meer dan genoeg.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Re: turbo cursus

Bericht door digital »

Inazuma schreef: Wat bedoel je net met een turbo-cursus :?:

1 waar de lesuren snel op elkaar volgen, of waar je veel lesuren op 1 dag hebt :?:
Misschien bedoeld hij gewoon turbo rijden. :D
Ricolos
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 apr 2008, 14:52

Bericht door Ricolos »

Bij Sanderus geven ze de cursus op 2 dagen.
Er zullen er zo nog wel zijn.
Pak de telefoon vast en bel er een paar op.
Ze staan ook in de gouden gids onder "Auto's - Rijscholen met staatserkenning"
Via deze website kan je nog een kortingsbon afdrukken ;)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: turbo cursus

Bericht door Jozef »

digital schreef:Misschien bedoeld hij gewoon turbo rijden. :D
:D

Misschien best dat hij daarmee wacht tot hij wat meer gevorderd is (tenzij hij natuurlijk wil turbo boomkleven). :wink:
Plaats reactie