Van 6u les naar 20u

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

Van 6u les naar 20u

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ga normaalgezien morgen mijn theorie afleggen van het rijbewijs B. Waarschijnlijk zal ik daarna lessen volgen bij de rijschool. Ik vraag mij echter af of het mogelijk is om 6u les te volgen en daarna te beslissen of ik er nog 14u bij wil doen. Is het zo dat je vooraf moet kiezen of je 6/20u les neemt? Of telt alleen het aantal uren dat je uiteindelijk les volgt?

Kan je dus, na eerst gekozen te hebben om 6u rijles te volgen, er nog 14 uur bijdoen en dan een voorlopig rijbewijs hebben dat helemaal hetzelfde is als hetgeen dat je krijgt wanneer je oorspronkelijk 20u les wou volgen. Het is misschien een stomme vraag maar ik wil graag zeker zijn :)

Bedankt
Tinka
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2007, 22:20

Bericht door Tinka »

ik zou zeggen om zeker te zijn: vraag het in je rijschool.

als je je voorlopig rijbewijs nog niet hebt, dan veronderstel ik wel dat dat idd moet mogelijk zijn.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dag gast,

Dat is normaal gesproken geen enkel probleem.

Je zegt in de rijschool dat je begint met 6 lessen, maar daarna het aantal misschien verhoogt tot 20.

Neem voor je een beslissing neemt het PRAKTIJKBOEK van de site even door.
Je kunt op onze site ook kortingsbons afprinten voor onderstaande rijscholen: KORTINGSBONS RIJSCHOLEN

Bons zowel voor 6 uur als voor 20 uur.
Gast

Bericht door Gast »

Ok, bedankt voor de snelle informatie!

Die kortingsbon zal ik zeker gebruiken als het mogelijk is!

M'n complimenten voor het goede/leerrijke forum en idem voor de hele website. Heeft mij echt super geholpen, ik ben dan ook vandaag in één poging geslaagd voor het theoretisch examen met 'n score van 47/50. Vooral dankzij deze website denk ik.

Nu nog het praktisch examen! Ik zal zeker het praktijkboek eens doornemen en hopelijk raak ik er dan ook zo vlot door :)
Plaats reactie