Rijbewijs online studeren

Graag uw mening over deze website.
kimmelientje

Rijbewijs online studeren

Bericht door kimmelientje »

Hallo Eugeen,

Ik vind jullie site een fantastisch hulpmiddel om goed voorbereid naar het proefexamen te gaan. Ik ben momenteel bezig met het studeren van de theorie voor rijbewijs B. Ik heb al enkele hoofdstukken via de site geleerd maar vind het zo ongelooflijk vermoeiend om via het scherm te leren. Ik heb thuis wel een boek liggen, meer bepaald 'Theorie en Parktijkexamen - Autorijden van A tot Z, Koninckx F., De Nève, D.'. Maar ik vind jullie site veel beter en aangenamer om de theorie te bestuderen. Hebben jullie soms geen word of pdf bestand ter beschikking van jullie theoretische delen, zodat ik dit kan uitprinten?

Ik hoop op een positieve reactie van jullie want ik ben vol ongeduld aan het wachten om mijn theorie te gaan afleggen.

Groetjes,

Kim
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Deze site is helaas bedoeld voor online te studeren.
Omdat het via internet is, was het voor ons ook mogelijk om veel foto's en tekeningen te gebruiken als illustratie en naarmate je verder de theorie studeert belangrijke zaken te herhalen in volgende hoofdstukken.

Het internet heeft ook het voordeel dat de site up-to-date is en dat we bij elk theoriehoofdstuk eerst oefenvragen hebben kunnen plaatsen.

Kan je echt niet via internet leren, dan raden wij u de boeken aan van WEES WEGWIJS die in elke rijschool te koop zijn.

Jongeren die via de handboeken van FLOR KONINCKX hebben geleerd, hebben op dit forum zeer vaak gemaild dat ze niet geslaagd waren.

Heel belangrijk: volg zeer goed ONZE LEERMETHODE
kimmelientje

Bericht door kimmelientje »

Bedankt voor de snelle reactie Eugeen.

Ik zal het toch proberen via de site te studeren want ik vind het echt goede theorie (tov het boek).

Groetjes,

Kim
Plaats reactie