veranderen van rijschool?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Anneke

veranderen van rijschool?

Bericht door Anneke »

Ik heb reeds 10 uren rijlessen gehad bij een rijschool kan ik voor die overige 8 uren naar een andere rijschool of ben ik deze 10 uren dan kwijt en moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Graag reactie
Flightster
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jun 2007, 13:40

Bericht door Flightster »

Dat hangt van rijschool tot rijschool af, maar de meeste zullen je opnieuw laten beginnen omdat hun methode mss anders ligt dan die van je huidige rijschool.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Anneke,

Je kan altijd van rijschool veranderen. Je moet dan alleen in de nieuwe rijschool opnieuw inschrijvingsgeld betalen. Je nieuwe rijschoolinstructeur zal nagaan hoever je staat en op je reeds verworven kennis verder bouwen. In die zin zijn de rijlessen die je al gevolgd hebt, niet verloren.

Mocht het zijn dat het niet klikt met de rijschoolinstructeur die je tot nu toe gehad hebt, dan kun je ook gerust in je huidige rijschool gewoon een andere instructeur vragen (tenzij ze maar één instructeur heeft natuurlijk).
Gast

Bericht door Gast »

Jozef schreef:Anneke,

Je kan altijd van rijschool veranderen. Je moet dan alleen in de nieuwe rijschool opnieuw inschrijvingsgeld betalen. Je nieuwe rijschoolinstructeur zal nagaan hoever je staat en op je reeds verworven kennis verder bouwen. In die zin zijn de rijlessen die je al gevolgd hebt, niet verloren.

Mocht het zijn dat het niet klikt met de rijschoolinstructeur die je tot nu toe gehad hebt, dan kun je ook gerust in je huidige rijschool gewoon een andere instructeur vragen (tenzij ze maar één instructeur heeft natuurlijk).
Ik ga er is achter horen.... dank je voor de uitleg.

Groetjes
Anneke

even ter info

Bericht door Anneke »

Even ter info... heb contact opgenomen met een andere rijschool.... je moet juist een attest vragen aan je vroegere rijschool van de uren die je al gevolgd hebt.... en dan tellen die mee...

groetjes
Plaats reactie