Vragen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Vlaming89
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:06

Vragen

Bericht door Vlaming89 »

Hallo, ben hier nieuw. Ik ben 18 jaar sedert Augustus en heb al een voorlopig rijbewijs sedert begin januarie. Ik had toen vooraf al 10u rijlessen gevolgd. Op 5 November ga ik mijn laatste 2 uren uitvoeren in de voormiddag en daarna ga ik direct naar het examencentrum in Roeselare. Zijn er mensen met tips? Ik bedoel, dingen waarmee ze veel rekening houden ofzo? (Zoals voorrang van rechts,manoevres..) Is er reden voor veel nervositeit ? (die er toch zal zijn denk ik!) Zijn ze STRENG ? Of hangt dat af van persoon tot persoon?

Grtz Stijn.
Karl
Berichten: 224
Lid geworden op: 27 aug 2007, 23:17

Bericht door Karl »

streng: zal wel van persoon tot persoon afhangen, maar meeste examinatoren zijn rechtvaardig. Er zal echt wel een reden zijn als je gebuisd bent.

voorrangsregels zijn uiteraard belangrijk. Zeker de voorrang van rechts verlenen.

zenuwen kan je onder controle houden:
- zeg tegen zo weinig mogelijk mensen dat je examen gaat doen.
- denk dat je een begeleider meeneemt.
- als je voldoende kilometers hebt afgelegd en je kan het dan mag je ook niet zenuwachtig zijn

Heb je 10 uren gevolgd of 10 lessen (20 uren dus)?
Anders lijkt het raar systeem dat je gevolgd hebt
Vlaming89
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:06

Bericht door Vlaming89 »

Karl schreef:streng: zal wel van persoon tot persoon afhangen, maar meeste examinatoren zijn rechtvaardig. Er zal echt wel een reden zijn als je gebuisd bent.

voorrangsregels zijn uiteraard belangrijk. Zeker de voorrang van rechts verlenen.

zenuwen kan je onder controle houden:
- zeg tegen zo weinig mogelijk mensen dat je examen gaat doen.
- denk dat je een begeleider meeneemt.
- als je voldoende kilometers hebt afgelegd en je kan het dan mag je ook niet zenuwachtig zijn

Heb je 10 uren gevolgd of 10 lessen (20 uren dus)?
Anders lijkt het raar systeem dat je gevolgd hebt
5 x 2uren :wink:
Plaats reactie