praktijk bromfiets A klasse

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
astrid

praktijk bromfiets A klasse

Bericht door astrid »

Ik heb een vraagje, wat moet je juist allemaal doen voor het praktijk examen van brommer B klasse. Weet niemand toevallig een link waar ik alle opdrachten kan vinden ?
dank op voorhand
xxx
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste Astrid,

Ver moet je het niet gaan zoeken hoor
Als je hiernaast in de topic praktijk kijkt zul je zien dat daar staat &quotinfo praktijk examen&quot en daar net onder staat &quotpraktijk A3 &quot

Succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Clio-Tuning schreef: In uw topictitel staat 'praktijk bromfiets A klasse', Dat zal wel B klasse moeten zijn.

Wanneer je uw theorie-examen hebt afgelegd, krijg je papieren mee waar een plannetje op staat met alle afmetingen en opdrachten,...
Jij ziet blijkbaar iets wat ik niet zie

Ik zie er staan INFO PRAKTIJK EXAMEN
PRAKTIJK A3 = dus voor klasse B
PRAKTIJK A = dus voor motorfiets

Of ben ik op de verkeerde plaats aan het kijken
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Clio-Tuning
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Bericht door Clio-Tuning »

Benny Stinkens schreef:
Clio-Tuning schreef: In uw topictitel staat 'praktijk bromfiets A klasse', Dat zal wel B klasse moeten zijn.

Wanneer je uw theorie-examen hebt afgelegd, krijg je papieren mee waar een plannetje op staat met alle afmetingen en opdrachten,...
Jij ziet blijkbaar iets wat ik niet zie

Ik zie er staan INFO PRAKTIJK EXAMEN
PRAKTIJK A3 = dus voor klasse B
PRAKTIJK A = dus voor motorfiets

Of ben ik op de verkeerde plaats aan het kijken
Ja inderdaad, maar voor je een praktijkexamen kan afleggen moet je toch al uw theorie hebben afgelegd?! En dan krijg je zo'n papieren mee met informatie.
Clio-Tuning
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Bericht door Clio-Tuning »

In uw topictitel staat 'praktijk bromfiets A klasse', Dat zal wel B klasse moeten zijn.

Wanneer je uw theorie-examen hebt afgelegd, krijg je papieren mee waar een plannetje op staat met alle afmetingen en opdrachten,...
Elien

Bericht door Elien »

Waar kan je theorie examen afleggen?
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Elien schreef:Waar kan je theorie examen afleggen?

Via het menu in de linkerkant van http://www.gratisrijbewijsonline.be , door er op de link
"INFO OVEREXAMENCENTRA" te klikken

en verder door naar (onderaan) :
http://www.goca.be/ned/rijbewijs/adressen.asp
en voer daar de gemeentenaam is.

Je woonplaats of de vestigingsplaats(en) van je rijschool bepaalt waar je praktijkexamen moet doen , maar theorie kan overal naar keuze.

Als je op kot zit bvb kan je rustig ginder theorie-examen gaan doen.
Plaats reactie