praktisch examen erembodegem

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
kazricum

praktisch examen erembodegem

Bericht door kazricum »

hey

binnen 3 weken moet ik mijn examen gaan doen in erembodegem (aalst) nu vroeg ik mij af of hier enkele mensen al ervaring hebben in aalst en of ze is de moeilijke punten willen zeggen(of hun parcour grotendeels zegge :p )

nu heb ik nog een vraagje: als de examinator zegt dat je de eerste links in moet hoe doe je dit dan best als je ziet dat je in die eerste straat niet in mag ? want je moet vertragen en pinker zetten als je wilt inslaan, als je nu opmerkt dat je er niet in mag moet je dan gwn je pinker weer de andere richting in zetten en door rijden of hoe doe je dit juist ?

alvast bedankt voor de info
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Kijk even op dit forum onder PRAKTIJKEXAMEN !!!!

Daar staan reacties over verschillende examencentra.
Gast

Bericht door Gast »

ja ik weet het, heb er al op gezocht maar heb nog geen info gevonden over aalst (erembodegem) en omdat ik er toch echt wel graag wat meer info over gehad had dacht ik om effe een topic te openen, kwestie dat het gemakkelijker is om het weer te vinden enzo,...
ben redelijk gestresseerd ervoor omdat ik aalst redelijk moeilijk vind, vooral dan de expressweg op dat is echt een moeilijk punt,... ik weet dat ik goed bezig ben enzo maar ja,... het blijft stresseerend en had dan ook wat tips gehad. en de beste tips krijg je nu eenmaal van mensen die er ook zijn gaan rijden voor hun examen...
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: praktisch examen erembodegem

Bericht door Rafael »

kazricum schreef:nu heb ik nog een vraagje: als de examinator zegt dat je de eerste links in moet hoe doe je dit dan best als je ziet dat je in die eerste straat niet in mag ? want je moet vertragen en pinker zetten als je wilt inslaan, als je nu opmerkt dat je er niet in mag moet je dan gwn je pinker weer de andere richting in zetten en door rijden of hoe doe je dit juist ?

alvast bedankt voor de info
Er staat op voorhand een bord als je die straat niet in zou mogen.
kazricum

Bericht door kazricum »

ja dat weet ik ook wel, maar je ziet dat toch maar op het moment dat je al wil afslaan ? dus je hebt al je pinker gezet en vertraagd om het de bestuurders achter je het te laten weten... nu vraag ik mij gwn af of ik mn pinker dan in de andere richting weer moet zetten en doorrijden of dat ik het op een andere manier wil oplossen
srr klinkt mss een domme vraag maar zou er zo graag van de eerste keer door zijn want ik kijk tegen zo een examen op en heb er geen zin in :p
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

ja dat weet ik ook wel, maar je ziet dat toch maar op het moment dat je al wil afslaan ?
Normaal gezien zou je dit al eerder moeten zien.
nu vraag ik mij gwn af of ik mn pinker dan in de andere richting weer moet zetten en doorrijden of dat ik het op een andere manier wil oplossen
In de andere richting opzetten lijkt me geen goed idee want dat kan voor nog meer verwarring zorgen.

Ik zou de pinker gewoon afzetten en verder rechtdoor rijden totdat je de straat hebt gevonden waar je wel in mag.

De reden: het feit dat je examinator je zegt linksaf wil dus ook zeggen dat er kortbij een straat is waar je wel mag afslaan.

Dit zijn dus meestal 2 straten vlak bij elkaar de eerste waar je niet in mag en de 2de dus wel (of andersom)

Dus zou ik gewoon pinker afzetten en de eerstvolgende waar ik wel in mag afslaan. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie