examinator?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
pieter t.

examinator?

Bericht door pieter t. »

Goedeavond deze avond,
Ik heb een vraag in verband met mijn examinator voor mijn B rijbewijs.
Gisterenavond ving mijn aandachtige oor op dat IEDEREEN zonder zware verkeersovertredingen en die meer dan X aantal jaar rijdt (en dus begeleider mag zijn) het examen mag afnemen. Klopt dit? Anders zou dit wel degelijk verschil maken qua zenuwen enzo (en Niet om te misbruiken ofzo, want mijn vader is waarschijnlijk strenger dan de gemiddelde examinator:D)
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

:shock: Waar heb je dat in godsnaam gehoord?!

Examinatoren hebben een opleiding gevolgd om examinator te mogen zijn.
Dus wat je gehoord hebt is grote onzin.
pieter t.

Bericht door pieter t. »

Geen idee, een makker zei zoiets dacht ik?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je hebt toch eens goed gelachen hoop ik, toen je dat hoorde. :lol:

Zo zijn er ook mensen die uit zeer goed bron (????) vertellen dat het examen uit 80 vragen bestaat. Dat is evenzeer een fabeltje dat de ronde doet.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

pieter t. schreef:Gisterenavond ving mijn aandachtige oor op dat IEDEREEN zonder zware verkeersovertredingen en die meer dan X aantal jaar rijdt (en dus begeleider mag zijn) het examen mag afnemen.
:roll:

Ik vermoed dat jouw makker zwaar aan de drank is. Want het is toch niet mogelijk om er al na één bak bier dergelijke onzin uit te slaan, hé.

Eugeen, zou er geen sponsor een prijs willen uitloven voor de grootste kwakkel van het jaar?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Er zijn ook veel mensen die in mijn klas komen en denken dat de instructeur het examen mag afnemen. :wink:

Voor alle duidelijkheid een instructeur mag geen examens afnemen (maar goed ook)
En pa en ma dus al zeker niet :!: :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie