Software

Graag uw mening over deze website.
RaPaTTaCK
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2007, 19:33

Software

Bericht door RaPaTTaCK »

Het is maar een suggestie die je absoluut niet hoeft te volgen, maar sinds kort heeft het bekende MyBB (www.mybboard.com) het uitbrengen van officiële converters gestart. Ik dacht dat dit wel heel wat gebruiksvriendelijker ging zijn voor een forum als dit in plaats van phpbb.

Grtz!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

beste,

Ons forum is eigenlijk een mix van phpbb en xsbb forum.
Eigen fabrikaat van, onze moderator Rafael.

Eugeen
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Ik heb je link even bekeken, en ik zie persoonlijk geen enkel voordeel.

De link "Why MyBB?" is maar identiek aan phpBB, dus geeft niet direct een overtuigt gevoel..

Voor de layout moet je het ook niet doen, want een forum blijft een forum..

Wel een interessante link, maar ik vrees echter dat zij geen enorm succes zullen boeken...

@Eugeen: Dit forum is puur een gratis phpBB forum, XSBB heeft hier niets meer mee te maken ;) Ik heb enkel een home-made backup geforceerd van XSBB.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Software

Bericht door Jozef »

RaPaTTaCK schreef:Het is maar een suggestie die je absoluut niet hoeft te volgen, maar sinds kort heeft het bekende MyBB (www.mybboard.com) het uitbrengen van officiële converters gestart. Ik dacht dat dit wel heel wat gebruiksvriendelijker ging zijn voor een forum als dit in plaats van phpbb.
Beste,

Eugeen heeft voor een eigen phpBB-forum gekozen om de overgang van het oude forum bij xsbb.nl zo transparant mogelijk te houden.

De partnersite Christophoros heeft voor een SMF-forum gekozen. :wink:
Plaats reactie