Praktijkexamen Kontich

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
User2294

Praktijkexamen Kontich

Bericht door User2294 »

In welk examencentrum heb je het examen afgelegd? In Kontich.

Zat de examinator naast je of achter je? Hij zat rechts achter me.

Wat moest je doen bij het parkeren achter een auto? Ik moest in een rustige straat rechts parallel parkeren.

Het tweede manoeuvre was om 20 meter achteruit te rijden.

Welke voorafgaande controles heeft de examinator gevraagd? Hij vroeg naar hoe je de bandenspanning kunt meten, je zitpositie en hoe je de spiegels moet afstellen.

Mijn theorieresultaat was 47/50 punten.

Voor het praktijkexamen behaalde ik 10/10 voor de risicoperceptietest en maakte ik geen enkele fout op de weg.

De hele rit duurde ongeveer 30 minuten, en de examinator was uiterst vriendelijk.

De route was relatief eenvoudig. Als je van plan bent om in Kontich je examen af te leggen, raad ik je aan om vooraf een paar keer in het gebied te oefenen.

Ik heb in totaal 20 uur rijles gevolgd bij VAB in juli 2022 en heb nog een proefexamen afgelegd in september 2023.

De totale kostprijs van mijn rijbewijs was €1761.

Ik raad je aan om lang genoeg te rijden met je voorlopig rijbewijs voordat je het praktijkexamen aflegt en om een tijdstip te kiezen waarop je minder gestrest bent, bijvoorbeeld tussen 10:00 en 14:00 uur. Vermijd drukke dagen zoals woensdag, enz.

Hier is de route die ik heb afgelegd: https://www.routeyou.com/nl-be/route/vi ... en-kontich
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Praktijkexamen Kontich

Bericht door Inazuma »

Proficiat :!:
Plaats reactie