Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Efsane66

Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Bericht door Efsane66 »

op welke site kon je weer afspraak nemen voor het praktijkexamen (Alken) B
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

Ik dacht dat afspraken praktijk ter plaatse, in het examencentrum, moeten gemaakt worden aangezien je uw examen betaalt op het moment van de afspraak(behalve rijschoolkandidaten).
Online kan je dus geen afspraak maken.
Lieve
Berichten: 269
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:43
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Lieve »

In Oost-Vlaanderen (St-Denijs-Westrem, Eeklo, Brakel, Erembodegem, Sint-Niklaas) kan het wel, maar ik weet niet hoe het elders zit.

op http://www.sbat.be/ lees ik:
Aanvraag praktijkexamen vrije begeleiding
Vanaf heden is het mogelijk om een afspraak voor uw praktijkexamen aan te vragen via internet.
Indien u uw examen aflegt met een rijschool, moet de rijschool de afspraak aanvragen voor u.
→ Vandaag (Sint-Denijs 2012) lees ik dit niet meer: enkel telefonische afspraak lijkt nu nog mogelijk.
WANNEER EN HOE MAAK IK BEST EEN AFSPRAAK?
Zorg dat u het voorlopig rijbewijs bij de hand heeft en maak een telefonisch een afspraak, MINSTENS 6 weken op voorhand.
Indien u het examen aflegt met de rijschool zorgt de rijschool voor het maken van de afspraak.
Laatst gewijzigd door Lieve op 28 mar 2012, 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
groetjes, Lieve
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

Heb even geinformeerd bij mijn centrum (duidelijk niet in O-VL.) en daar zal dat pas kunnen vanaf ten vroegste begin 2009.
Efsane66

Bericht door Efsane66 »

Heb het al gevonden www.autoveiligheid.be :D
Amal jouma

Kontich

Bericht door Amal jouma »

ik wil een afspraak
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Kontich

Bericht door Benny Stinkens »

Amal jouma schreef: 09 nov 2020, 17:25 ik wil een afspraak
Is dit een vraag of een mededeling :?:
Tot 13/12/2020 is het hoe dan ook gesloten. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Bericht door Inazuma »

En je kan langs hier helemaal geen afspraken maken :idea:
willems

Re: Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Bericht door willems »

Op de groene kaart die ik van Autokeuring heb ontvangen, staat Personnenwagens enkel op afspraak maar niets voor lichte vrachtwagen . Dus ik kom opdagen zonder afspraak zoals elk jaaren en daar krijg ik te horen dat het op afspraak is, wat inderdaad op de site staat vermeld. Dus ik kon een afspraak maken binnen de deadlines die na de deadline vielen. Dus ik zal gedwongen worden om extra te betalen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Bericht door Benny Stinkens »

willems schreef: 20 nov 2020, 16:43 Op de groene kaart die ik van Autokeuring heb ontvangen, staat Personnenwagens enkel op afspraak maar niets voor lichte vrachtwagen . Dus ik kom opdagen zonder afspraak zoals elk jaaren en daar krijg ik te horen dat het op afspraak is, wat inderdaad op de site staat vermeld. Dus ik kon een afspraak maken binnen de deadlines die na de deadline vielen. Dus ik zal gedwongen worden om extra te betalen.
Wij zijn hier wel bezig over een afspraak voor een praktijkexamen niet over afspraken voor een autokeuring :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Waar kan ik online afspraak nemen voor praktijkexamen (B)

Bericht door Inazuma »

Er zijn ook keuringsstations die NIET op afspraak werken voor Lichte Vrachtwagens ...

Je kan kiezen welk station je gebruikt ...
(uitgez herkeuring)
Plaats reactie