de vragen zijn volledig anders

filiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2017, 13:06

de vragen zijn volledig anders

Bericht door filiep »

Beste , ik heb super hard gestudeerd in het handboek en ken alles uit mijn hoofd .

Ik heb dan nog eens dagelijks gedurende 2 weken de examens online gedaan en ik had hier telkens 45/46/47/49/50 op 50.
Ik ben naar het examen vertrokken , met het gedacht dat dit super gemakkelijk ging zijn , aangezien mijn grote inspanningen .
De vragen waren volledig anders dan hier op de site , en ik haalde slechts 39/50 !!!!!!!!


Zware teleurstelling
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: de vragen zijn volledig anders

Bericht door GRO »

Beste,
Zoals je in het onderdeel IK HEB MIJN EXAMEN GEDAAN kunt lezen, zijn er duidenden jongeren die van de eerste keer geslaagd zijn, een aantal zelfs met 50/50. Er zal dus wel wat liggen aan je leermethode.
Jij hebt, als ik jouw tekst lees, onze leermethode niet gevolgd.
https://www.gratisrijbewijsonline.be/th ... ijbewijs-b

Zo lees ik nergens dat je de filmpjes hebt bekeken. Ik lees nergens dat je na elke les de bijhorende oefenvragen hebt gemaakt.
Ik lees wel dat je 2 weken examens hebt gedaan, maar dat was helemaal niet nodig. Als je onze leermethode volgt, dat zijn een stuk of 4 of 5 proefexamens voldoende.

Ik weet ook niet welk handboek je gebruikt hebt.
filiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2017, 13:06

Re: de vragen zijn volledig anders

Bericht door filiep »

ik heb wel al de filmpjes bekeken , en de examens achteraf gemaakt .

Ik heb het boek Theorie rijbewijs b www.gratisrijbewijsonline.be
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: de vragen zijn volledig anders

Bericht door de rijprof »

Hou er rekening mee dat soms een gelijkaardige foto een andere vraag en antwoord kan hebben.
Uit het hoofd leren, heeft geen zin. Je moet de leerstof goed begrijpen, de vraag goed begrijpen en de antwoorden goed lezen.
Later in de praktijk moet je ook situaties, die verschillend kunnen zijn, goed begrijpen en juist reageren.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie