Overdrive?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Gast schreef: Wat jij wilde, interesseert hier geen mens, wel wat je al dan niet schreef.
Ik las toevallig vandaag op een ander forum een zin die de nagel op de kop slaat:
De meeste mensen lezen wat er bedoeld wordt.
Het is maar als je je blind gaat staren op details dat je niet meer de bedoeling van een tekst gaat lezen, maar een afwijkende interpretatie.
Bovendien heb ik nog steeds geen bewijzen gezien die jouw stelling verdedigen en die je zelf hebt aangevoerd...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Gast schreef:Verder halen JC en Inazuma gefundeerde argumenten aan om van wat er op de site staat brandhout te maken.
Met alle respect voor deze twee mensen, maar waar vind jij die gefundeerde argumenten?

JC en Inazuma geven beiden praktische voorbeelde die ze gemeten hebben met hun wagen. Dat noem jij den gefundeerd.
Ik geef een praktisch voorbeeld, en dat vind jij blijkbaar onzin.

Ik moet blijkbaar ooit ergens tegen je schenen geschopt hebben...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Jasperke schreef:Wil dit dus zeggen dat die theorievraag over wanneer je schakelt met een diesel ( antwoord 2000 toeren) dus dikke zever is?
Voor jouw motor en voertuig combinatie gaat de theorie alvast niet op zoals je zelf ondervonden hebt.
Voor mijn voertuig/motor combinatie is het evenmin de Holy Grail van het minderverbruik.

Maar er zijn een hoop voertuigen (grotere cilinderinhoud, meer pk, meer koppel) waarmee het wel werkt.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Zo staat het nu op de site

Afbeelding
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

xantingo schreef: Ik las toevallig vandaag op een ander forum een zin die de nagel op de kop slaat:
De meeste mensen lezen wat er bedoeld wordt.
Het is maar als je je blind gaat staren op details dat je niet meer de bedoeling van een tekst gaat lezen, maar een afwijkende interpretatie.
Weet wel dat als er aan je oor getrokken wordt door de gerechtelijke overheid, het maar al te vaak precies over de details zal gaan.

Dan telt plots niet de bedoeling, maar de tekst.
Plaats reactie