mankementjes aan wagen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
trolleke

mankementjes aan wagen

Bericht door trolleke »

Hallo,

Ik heb vrijdag mijn praktijexamen, en momenteel zijn er nog enkele mankementjes aan mijn auto: Mijn zetel staat scheef, en mijn achterruit-wisser is stuk. Vormt dit een probleem voor het examen? Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!!

Groeten en alvast bedankt!!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je wil dat ze je niet meteen terugsturen, dan moet je er wel voor zorgen dat de auto waarmee je examen aflegt in orde is.

Wat ga je doen als de examinator vraagt on de ruitenwisser achteraan aan te schakelen? Zeggen dat hij stuk is.

En het allereerste wat je moet doen is de zetel in de goede positie zetten. Wat ga je zeggen tegen de examinator? "Hij staat wel scheef".
Xiao

Bericht door Xiao »

ik heb de dag voor mijn examen nog een kapotte buitenspiegel laten vervangen en de afscherming onder de wagen terug laten vasthangen :oops:
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Wat betreft de achterruitenwisser: volgens het technisch reglement van de voertuigen is deze niet verplicht en dus zal het wellicht geen reden zijn om je terug te sturen wanneer die niet werkt.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

wettekst schreef:De ruitenwissers moeten kunnen werken zonder dat zij voortdurend door de bestuurder moeten bewogen worden.
De achterruit ruitenwisser is niet verplicht. Maar als er een is, moet die werken.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

eugeen schreef:
wettekst schreef:De ruitenwissers moeten kunnen werken zonder dat zij voortdurend door de bestuurder moeten bewogen worden.
De achterruit ruitenwisser is niet verplicht. Maar als er een is, moet die werken.
Als er tijd, geld,... mankeerd, moer losdraaien en met arm en al eraf halen.
Probleem opgelost. :wink:
Plaats reactie