Bewijs kwijt :(

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Tacha

Bewijs kwijt :(

Bericht door Tacha »

Hoi,

Ik heb vrijdag m'n theorie behaald :D Nu heb ik daar een aantal formulieren gekregen.
Deze morgen ben ik naar het gemeentehuis geweest om mn 'aanvraag voor voorlopig rijbewijs' af te geven. (Morgen mag ik 'm ophalen :D )
Nu onderweg naar huis (op de tram dus) ben ik mn mapje kwijtgeraakt waar m'n papieren in zaten! Ik ben dus dat bewijs dat ik geslaagd ben kwijt! Kheb al naar de lijn gebeld, ze zullen bellen als ze het vinden!

Nu is m'n vraag: Moet ik dat bewijs voorleggen op de dag van m'n praktijk examen :?: Of is dat meer een bewijs voor jezelf? Help :shock:
Tacha

Bericht door Tacha »

Oh en ik heb nog een vraagje:
Sinds de site vernieuwd is (dit weekend) kan ik niet meer inloggen onder m'n nickname :? Weet iemand hoe dit komt?
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door wobotje »

Tacha schreef:Hoi,

Ik heb vrijdag m'n theorie behaald :D Nu heb ik daar een aantal formulieren gekregen.
Deze morgen ben ik naar het gemeentehuis geweest om mn 'aanvraag voor voorlopig rijbewijs' af te geven. (Morgen mag ik 'm ophalen :D )
Nu onderweg naar huis (op de tram dus) ben ik mn mapje kwijtgeraakt waar m'n papieren in zaten! Ik ben dus dat bewijs dat ik geslaagd ben kwijt! Kheb al naar de lijn gebeld, ze zullen bellen als ze het vinden!

Nu is m'n vraag: Moet ik dat bewijs voorleggen op de dag van m'n praktijk examen :?: Of is dat meer een bewijs voor jezelf? Help :shock:
Bedoel je dat blad van Goca met je score op? Zo ja, geen zorgen maken, dat heb je niet meer nodig.
Het enige belangrijke blad is datgene waarmee je net je voorlopig rijbewijs hebt aangevraagd. Dat is in feite je bewijs dat je geslaagd was voor je theorie.
Tacha schreef:Oh en ik heb nog een vraagje:
Sinds de site vernieuwd is (dit weekend) kan ik niet meer inloggen onder m'n nickname :? Weet iemand hoe dit komt?
lees hier eens.
Tacha

Bericht door Tacha »

Ja dat blad bedoelde ik! Oef :lol:
Thx voor je antwoord :D
Ik zal me opnieuw registreren )
Tacha
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 16:11
Locatie: Antwerpen-Hoboken

Bericht door Tacha »

Gelukt :D
Liefs, Tacha -x-
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

Het blad met je uitslag heb je niet nodig als je je praktijkexamen wil afleggen in hetzelfde examencentrum als waar je je theorie-examen hebt afgelegd. Als je naar een ander examencentrum gaat, heb je het blad met je uitslag wel nodig. Het computernetwerk van een examencentrum reikt immers niet verder dan de muren van het gebouw...
kathleen

Bericht door kathleen »

Is het mogelijk om naar een ander examencentrum te gaan, dan waar je al eerder een praktijkexamen hebt gedaan. Ik dacht van niet :?:
Tacha
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 16:11
Locatie: Antwerpen-Hoboken

Bericht door Tacha »

Ohnee..
Ik heb m'n theorie gedaan in Kontich :? Maar ik woon in Hoboken, mag ik dan m'n praktijk ook in Kontich doen? Help!
Denken jullie dat ik terug naar het examencentrum kan gaan om m'n bewijs opnieuw te krijgen :shock: :( ?
Liefs, Tacha -x-
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

Tacha schreef:Ohnee..
Ik heb m'n theorie gedaan in Kontich :? Maar ik woon in Hoboken, mag ik dan m'n praktijk ook in Kontich doen? Help!
Denken jullie dat ik terug naar het examencentrum kan gaan om m'n bewijs opnieuw te krijgen :shock: :( ?
Die zullen dat wel nog erges in hun pc's hebben staan zeker?
Uw dossienr van je theoretisch examen staat op uw voorlopig rijbewijs. Dus met dat nr. kunnen ze dat blad waarschijnlijk wel terug bovenhalen.

OT: binnen 1,5 maand is't zover en gaat den deze z'n praktijk afleggen :D
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

kathleen schreef:Is het mogelijk om naar een ander examencentrum te gaan, dan waar je al eerder een praktijkexamen hebt gedaan. Ik dacht van niet :?:
Dat is enkel mogelijk als je van opleidingstype (privébegeleider of rijschool) of van rijschool wisselt. Je praktijkexamen moet je immers afleggen in het examencentrum dat bevoegd is voor je woonplaats of voor de vestigingsplaats van je rijschool.
De vraagsteller had het echter over het theorie-examen en dat mag je in een examencentrum naar keuze afleggen. Dan kan het voorkomen dat je je praktijk in een ander examencentrum aflegt dan dat waar je je theorie-examen hebt gedaan.
Tacha schreef:Ohnee..
Ik heb m'n theorie gedaan in Kontich :? Maar ik woon in Hoboken, mag ik dan m'n praktijk ook in Kontich doen? Help!
Denken jullie dat ik terug naar het examencentrum kan gaan om m'n bewijs opnieuw te krijgen :shock: :( ?
Als je in Hoboken woont, moet je je praktijkexamen afleggen in het examencentrum van Kontich. Aangezien je daar ook je theorie-examen hebt afgelegd, is je uitslag daar bekend en heb je je uitslagblad niet meer nodig.
Roeleke

Bericht door Roeleke »

En moest je toch naar een ander examencentrum gaan om praktijk af te leggen...
Geen probleem.
Je hoeft je uitslag niet meer voor te leggen.

Bertje heeft gelijk als hij zegt dat het computernetwerk niet verder reikt dan de buitenmuren, maar als je een afspraak maakt geef je gewoon de datum van je theoretisch examen door.
Op de dag van het examen controleren ze 't nog eens op je voorlopig rijbewijs.
Tacha
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 feb 2007, 16:11
Locatie: Antwerpen-Hoboken

Bericht door Tacha »

Oke, geen zorgen dus :D
Bedankt!
Liefs, Tacha -x-
giri

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door giri »

Hallo , Ik ben mijn voorlopige rijbewijs kwijt en heb mijn praktische examen op 25ste . Ik heb document gekregen van de politie , is dat ook voldoende om mijn examens af te leggen of vragen ze echt je voorlopige rijbewijs ?
Gast

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door Gast »

Ik ben men papieren kwijt van men verloopt rijbewijs alles is weg ik weet nie wa ik moet doen kheb niets meer....
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door Inazuma »

Gast schreef: 13 jun 2018, 22:37 Ik ben men papieren kwijt van men verloopt rijbewijs alles is weg ik weet nie wa ik moet doen kheb niets meer....
Naar examencentrum gaan, ID kaart meenemen, en nieuw formulier vragen
Plaats reactie