Niet geslaagd op praktijk

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

eugeen schreef: Je kan 1 x van model veranderen.
Als het 2de model verstreken is, dan kan je alleen maar het de rijschool examen gaan doen en met de auto van de rijschool oefenen.
Dat was wel zijn vraag niet Eugeen, hij vroeg of hij opnieuw lessen moest volgen.

Beste davy, je hoeft geen lessen meer te volgen
Die 2 kansen gaan er mee te maken hebben of je met eigen auto of de auto van de rijschool (met instructeur) op examen moet gaan maar met lessen heeft dit dus niets te maken.

Succes ermee
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Bedankt benny, meer moest ik niet weten Het komt er dus op neer dat als ik de volgende keer (hopelijk niet) weer moest buizen, dat ik niet met de auto van thuis het examen mag doen ?

Ik ga alvast nog voldoende oefenen op de maneuvers voordat ik weer een afspraak vast leg. En hopelijk ben ik er de volgende keer door
Davy Steegen
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:00

Bericht door Davy Steegen »

Sorry, ik was vergeten in te loggen ik ben dus degene die hier boven heeft geantwoord
Davy Steegen
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:00

Niet geslaagd op praktijk

Bericht door Davy Steegen »

Allo,

Ik ben dezemorgen moeten opgaan voor mijn examen. Ik was een beetje zenuwachtig zoals de meeste wel zouden zijn. Uiteindelijk was ik niet geslaagd omdat ik bij het achteruit rijden ene keer te veel gestopt zou zijn en bij het parkeren over de 30 cm vanaf de borduur zat. Natuurlijk een beetje teleurstelling, maar ik denk gewoon: volgende keer zal ik er wel door zijn.
Nu ik was begonnen met een model 2 maar aangezien mijn examen pas na de 6 maanden was (omdat ik wsl te lang gewacht had voor een afspraak te maken) heb ik dit moeten laten omzetten naar een model 1 rijbewijs. Ik zie juist dat er blijkbaar maar 2 kansen zijn om te slagen met dit model. Stel dat ik volgende keer weer niet er door ben, moet ik dan weer lessen nemen bij de rijschool ?

Greetz.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je kan 1 x van model veranderen.
Als het 2de model verstreken is, dan kan je alleen maar het de rijschool examen gaan doen en met de auto van de rijschool oefenen.
Plaats reactie