zone 30

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Afbeelding

Als het bord brandt: maximaal 30 km/uur
Als het licht niet brandt, de normale maximlaal toegelaten snelheid.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: zone 30

Bericht door Jozef »

Rafael schreef: Als het brandt, zou ik eerder de brandweer bellen... Flauwe humor, weet ik


Ik vind het helemaal niet slecht. De stomste moppen zijn dikwijls de beste.
lies
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mei 2005, 00:00

zone 30

Bericht door lies »

hoi,

Bij ons in de buurt staat er een bord van zone 30 maar soms brand deze waardoor hij heel duidelijk zichtbaar is en soms is deze gedooft waardoor je hem makkelijk voorbijrijd . Nu vroeg ik me af geld dit bord ook als het niet brand ? Of enkel wanneer het aanstaat?

Alvast bedankt

Groetjes
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: zone 30

Bericht door Inazuma »

lies schreef:
Bij ons in de buurt staat er een bord van zone 30 maar soms brand deze waardoor hij heel duidelijk zichtbaar is en soms is deze gedooft waardoor je hem makkelijk voorbijrijd . Nu vroeg ik me af geld dit bord ook als het niet brand ? Of enkel wanneer het aanstaat?
Dergelijk bord geldt enkel indien het brandt.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Bovendien, als je het bord niet kan zien dan kan je het moeilijk weten als je daar niet woont. Ze mogen je gelukkig nog altijd geen boete geven als een bort niet duidelijk zichtbaar is.

Ik houd absoluut niet van flauwe moppen, ik houd vooral vam de subtiele intelligent moppen. Ieder zijn smaak
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

BBB schreef: Bovendien, als je het bord niet kan zien dan kan je het moeilijk weten als je daar niet woont. Ze mogen je gelukkig nog altijd geen boete geven als een bort niet duidelijk zichtbaar is.

Ik houd absoluut niet van flauwe moppen, ik houd vooral vam de subtiele intelligent moppen. Ieder zijn smaak
Dit is een subtiele, en intelligente mop...
(De &quotvam&quot is bewust niet aangeduid wegens niet grappig genoeg )
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

BBB schreef: Ik houd absoluut niet van flauwe moppen, ik houd vooral vam de subtiele intelligent moppen. Ieder zijn smaak
Ik neem mezelf niet te ernstig. En ook het leven niet je komt er immers toch niet levend uit. Zolang er leven is, is er hoop (dat je sterft).
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: zone 30

Bericht door Rafael »

lies schreef: hoi,

Bij ons in de buurt staat er een bord van zone 30 maar soms brand deze waardoor hij heel duidelijk zichtbaar is en soms is deze gedooft waardoor je hem makkelijk voorbijrijd . Nu vroeg ik me af geld dit bord ook als het niet brand ? Of enkel wanneer het aanstaat?

Alvast bedankt

Groetjes
Over zulke vragen kan je zelf ook eens proberen te redeneren...
- Waarom zou het bord kunnen oplichten, als het altijd zou gelden?
- Waarom zouden ze hier dan in investeren?

Dus ja, enkel als het bord oplicht telt het... Als het brandt, zou ik eerder de brandweer bellen... Flauwe humor, weet ik
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Jozef schreef: Zolang er leven is, is er hoop (dat je sterft).
Dat is dan ook quasi de enige zekerheid die je hebt in het leven.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Rafael schreef:
Jozef schreef: Zolang er leven is, is er hoop (dat je sterft).
Dat is dan ook quasi de enige zekerheid die je hebt in het leven.
De enige andere zekerheid is dat je belastingen moet betalen. Tenzij je in Monaco gaat wonen, maar dat kost nog meer dan de belastingen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Jozef schreef: De enige andere zekerheid is dat je belastingen moet betalen. Tenzij je in Monaco gaat wonen, maar dat kost nog meer dan de belastingen.
Dus is het geen zekerheid, want je kan het omzeilen... Doodgaan kan je simpelweg niet omzeilen... Je kan er enkel het beste van maken zolang je leeft
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Jozef kent zijn amerikaanse gezegden:
&quotThere are two thing certain in life, death and taxes.&quot

Ikzelf vind het (vooralsnog) niet erg dat ik ooit dood ga. Ik geloof (zoals het meerendeel van de wereldbevolking) toch in reïncarnatie dus voor mij is het enkel een overgang van het één naar het ander en niet veel anders dan een geboorte
Inderdaad, hoeveel ellende of stress je krijgt in het leven heb je maar beperkt in de hand.
Je hebt het echter volledig zelf in de hand hoe je omgaat met wat er op jouw pad komt en dat kan al het verschil maken.
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

BBB schreef:
Ikzelf vind het (vooralsnog) niet erg dat ik ooit dood ga. Ik geloof (zoals het meerendeel van de wereldbevolking) toch in reïncarnatie dus voor mij is het enkel een overgang van het één naar het ander en niet veel anders dan een geboorte
Dat jij reïncarnatie wel ziet zitten wil nog niet zeggen dat je van ons mag terugkomen hoor !
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

BBB schreef: Jozef kent zijn amerikaanse gezegden:
&quotThere are two thing certain in life, death and taxes.&quot
Ja, de business school hé ...
Quote: Ikzelf vind het (vooralsnog) niet erg dat ik ooit dood ga.
Ik ook niet. Alleen de manier waarop dat gaat gebeuren, dat beangstigt me soms wel. Sinds ik een hartstilstand gehad heb, zou ik er een fortuin voor over hebben om zo te mogen sterven. Het licht gaat uit, en je hebt de tijd niet om te beseffen wat er met je gebeurt, of het is al voorbij.

Een chirurg zei me ooit dat hij altijd een pilletje op zak heeft om er onmiddellijk een einde aan te kunnen maken als het voor hem welletjes geweest is.
Plaats reactie