uren rijschool

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Maar ik ga mij dus telefonisch inschrijvne. Zou ik dat aan de telefoon vertellen dat ik zwaar last heb van Faalangst of niet?
Ik zou dat doen. En het zeker vertelen tegen jouw instructeur.

Maar veel jongeren die met praktijk beginnen hebben dat hoor. En hoe dichter het examen nadert, hoe erger. Je bent dus zeker geen unicum.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Bedoel je bellen aan de voordeur?
Zelfs dat gaat Jozef, want sinds er een overval heeft plaats gevonden kom je er zelfs niet meer in zonder te bellen aan de voordeur

Wat het telefoneren aangaat weet je best dat ik een limburger ben die zoveel mogelijk de taal van het volk spreekt, vandaar dat ik het bellen noem

Toen pissen plassen werd is het gezeiks begonnen
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Thrice

Bericht door Thrice »

eugeen schreef:
Quote: Maar ik ga mij dus telefonisch inschrijvne. Zou ik dat aan de telefoon vertellen dat ik zwaar last heb van Faalangst of niet?
Ik zou dat doen. En het zeker vertelen tegen jouw instructeur.

Maar veel jongeren die met praktijk beginnen hebben dat hoor. En hoe dichter het examen nadert, hoe erger. Je bent dus zeker geen unicum.
Hopelijk durf ik het dan vertellen aan de telefoon, want ik durf nog wel eens dichtklappen als ik iemand aan de lijn heb.

Ja, er zijn er velen.
Maar ook al stellen ze mij gerust, mijn faalangst gaat nooit weg.

Ma bon, die instructeurs zijn ook maar mensen.
Plaats reactie