Niet geslaagd door "fout" die ik niet maakte!

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
moedeloosje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2006, 00:00

Niet geslaagd door "fout" die ik niet maakte!

Bericht door moedeloosje »

Ik heb vandaag mijn eerste keer praktijkexamen gaan doen. Ik was niet geslaagd even verbaasd &quotHad ik het dan zo slecht gedaan?&quot
Achteraf kijk ik op mijn papier, en de beslissende factor bleek een fout te zijn die ik niet eens had gemaakt!!!
Ik dacht altijd dat &quotvalse fouten&quot een verzinsel waren van mensen die hun falen niet wilden toegeven nu heb ik dus met mijn eigen ogen gezien dat het bestaat!!! Ik kan het eerlijk gezegd nog bijna niet geloven...
Ik ben echt behoorlijk boos nu , want anders was ik dus geslaagd geweest! Jammer ook dat een examinator blijkbaar het zo absoluut voor het zeggen heeft... Komt ook handig uit, hé, als de begeleider -een mogelijke getuige- zo op een afstandje moet blijven staan!
Ik ben naar de hoofdexaminator gestapt en heb het hem eens goed uitgelegd, maar die vent trekt natuurlijk aan hetzelfde stokje als de examinator!
Ik ben nogal over-principieel, en ik heb dan ook veel zin om gewoon van mijn rijbewijs af te zien, enkel omdat ik niet eerlijk behandeld ben geweest! Misschien stom, maar ik heb zoiets van &quotOké, het kan niet op een eerlijke manier? Dan maar niet, stelletje bedriegers!!!&quot. Ik denk niet dat die fout kan herroepen worden en ik hou vast aan mijn princiepes (ik weet dat weinigen van jullie dit zullen begrijpen... ) dus alle moeite van afgelopen jaar blijkt voor niets te zijn geweest.
Mp3

Bericht door Mp3 »

En wat was die &quotfout&quot dan wel als ik zo vrij mag zijn? Naar ik kan lezen gaat het over maneuvres, gezien je begeleider op een afstand moest toekijken. Nu, ik denk niet dat je zomaar je rijbewijs ontzeggen omdat je foutloos de maneuvres uitvoert. Er moet toch iets zijn dat je dan nog niet goed deed? Sorry maar ik geloof echt niet dat een examinator echt zo onmenselijk is...
moedeloosje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2006, 00:00

Bericht door moedeloosje »

Oké, zelfs hier wordt ik niet geloofd... Laat dan maar.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Moedeloosje schreef: Oké, zelfs hier wordt ik niet geloofd... Laat dan maar.
Beste Moedeloosje we willen u best wel geloven, ik zou niet weten waarom niet, maar het zou wel handig zijn als we wat meer informatie kregen zodat we samen eens konden uitzoeken wat er gebeurd is.

Los van het feit of het waar is of niet wil ik je toch aanraden op niet op te geven.
Want stel dat je gelijk hebt dan zou ik me daardoor niet de moed laten ontnemen.
Laat die ene exameniator dan zijn zin niet krijgen zou ik zeggen het is jou leven en je verdiendt dus ook een rijbewijs.
Maar door bij de eerste beste tegenslag het opgeven ga je het niet behalen en ik zou dan zo dwars zijn dat ik zeker niet zou opgeven.

Integendeel ga ervoor ,je zult er achteraf geen spijt van hebben.
Ik hoop hier dus ook een bericht van jou te vinden dat jou naam niet langer moedeloosje is maar er tegen aangaantjer of zoiets
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Mp3

Bericht door Mp3 »

Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof? Sorry als dat verkeerd overkwam.

Het is inderdaad zo dat ik graag wat meer uitleg vroeg want ik snap ook niet goed waarom ze je niet laten slagen...

En verder sluit ik me volledig aan bij hetgeen Benny zegt: Ga er de volgende keer volop voor en laat die rotzakken op het examencentrum een poepje ruiken!

Succes!
Plaats reactie