Frustratie op de rijschool

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

alvast veel succes! Niet te zenuwachtig zijn, als je het vandaag kan, dan lukt het morgen ook wel!
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

Queentjeuh schreef: Dus wanneer jullie om 7u20 zich nog eens draaien
in jullie bedjes ... Denk eens aan mij
Ik sta elke dag op om 0645, dus ik zal aan je denken als ik aan tafel zit te onbijten .
Queentjeuh
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 nov 2005, 00:00

Bericht door Queentjeuh »

Hoe lief
Queentjeuh
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 nov 2005, 00:00

Bericht door Queentjeuh »

Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd Ik ben geslaagd




Even alles op een rijtje :

Resultaat T
3. Rechts parkeren tussen twee voertuigen : voorbehoud
Bewegingen: te veel bewegingen

Resultaat : OW

2. Plaats op de openbare weg : voorbehoud
2.6 buiten de rijbaan

4. Kruisen en inhalen : voorbehoud
4.2.1 zich vergewissen

5. Richtingsverandering : voorbehoud
5.1 zich vergewissen BORD F50BIS
tomaat
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 apr 2006, 00:00

Bericht door tomaat »

PROFICIAT!!!!!!! Nu snel je roze papiertje gaan halen!
Queentjeuh
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 nov 2005, 00:00

Bericht door Queentjeuh »

Gaat eigelijk wel snel ...

deze ochtend afgegeven en mocht deze avond
al om mijn rijbewijs
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

- Wees niet bang om wat foutjes te maken. De meeste examinatoren zijn er echt niet op uit om jouw te buisen, ze willen gewoon zien ofdat je veilig en vlot kan rijden. Kleine foutjes maken is normaal als je nog weinig rijervaring hebt en bijna iedereen doet dat dus ook.

- Probeer het examen wat te relativeren. Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik heb veel examens gedaan die veel belangrijker waren.
Het is maar een rijexamen. Als je buist sowhat. Je haalt enkel een paar weken je rijbewijs en het kost je een beetje extra geld. Is dat nu zo'n ramp.

Je zal zien dat als je deze 2 zaken goed beseft en goed kan toepassen dat je dan al veel minder nerveus gaat zijn tijdens jouw examen.

Succes morgen
Plaats reactie