tijd manoeuvres

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

tijd manoeuvres

Bericht door Sofie »

Hoi, onder praktijkexamen B op de site staat
Quote: Per manoeuvre beschik je voor de uitvoering van begin tot eindpositie over maximaal 3 minuten.
, ik heb echter vandaag van m'n instructeur gehoord dat dit veranderd is naar 2,5 min?

(of nee wacht, ik denk dat het zo was dat 2,5 min sowieso onvoldoende opleveert, en 3 min slecht, ofzo, dan klopt het wel ...)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

GOCA schreef: U beschikt over maximaal 3 minuten om de bewegende manoeuvres (2-3-4) uit te voeren. Vanaf 2 minuten 30 seconden komt de tijd in aanmerking voor de beoordeling.
Voor de uitvoering van de steekproefsgewijze controles die de opening van de motorkap niet vereisen beschikt u over 1 minuut 30 seconden, voor de uitvoering van de steekproefsgewijze controles die de opening van de motorkap wel vereisen beschikt u over 2 minuten 30 seconden.

De gedeelten "Instellingen" en "Voorzorgen" van de voorafgaande controles hebben geen tijdslimiet.
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

website GOCA vandaag schreef: U beschikt over maximaal 3 minuten om de bewegende manoeuvres (2-3-4) uit
te voeren. Vanaf 2 minuten 30 seconden komt de tijd in aanmerking voor de
beoordeling. Voor de uitvoering van de steekproefsgewijze controles die de opening
van motorkap niet vereisen beschikt u over 1 minuut 30 seconden, voor de uitvoering
van de steekproefsgewijze controles die de opening van de motorkap wel vereisen
beschikt u over 2 minuten 30 seconden. De gedeelten 'Instellingen' en 'Voorzorgen'
van de voorafgaande controles hebben geen tijdslimiet.
Men verwacht van de begeleider dat hij nagaat of de motorkap goed gesloten is
alvorens op de openbare weg te vertrekken.
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Jozef was niet iets sneller dan ik.
Sofie schreef: ik heb echter vandaag van m'n instructeur gehoord dat dit veranderd is naar 2,5 min?
Geeft hem de raad soms ook eens naar onze site te kijken.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

ok
Plaats reactie