Naar het buitenland

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
bartje1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2006, 00:00

Naar het buitenland

Bericht door bartje1985 »

Ik wil mijn rijbewijs halen via model 2. Mijn rijlessen heb ik al achter de rug en mijn 3 maand gaan nu in. Nu heb ik een probleem ... voor mijn werk moet ik verplicht naar het buitenland voor 4 maand, en ik zal al vertrekken alvorens mijn 3 maand stage om zijn en dus voor ik mijn examen kan afleggen. Wanneer ik terug kom zullen mijn 6 maand verlopen zijn, en zal mijn voorlopig rijbewijs dus vervallen zijn. Is er een mogelijkheid om mijn examen vroeger te doen, of later als ik terug kom?

Mvg, Bart
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Bartje,

Dit is eigenlijk een ernstig probleem hoor:
1. Je mag pas na 3 maanden examen afleggen. Vroeger kan niet.
2. Je mag maar 1 keer van model veranderen en dat moet dan nog gebeuren voor het vorige model vervallen is. Anders kan je alleen maar via de rijschool rijden.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

eugeen schreef: Hallo Bartje,

Dit is eigenlijk een ernstig probleem hoor:
1. Je mag pas na 3 maanden examen afleggen. Vroeger kan niet.
2. Je mag maar 1 keer van model veranderen en dat moet dan nog gebeuren voor het vorige model vervallen is. Anders kan je alleen maar via de rijschool rijden.
Dus is hier het eigenlijke probleem dat je je stage niet kunt doen, maar voor je examen is er geen probleem zolang je je examen aflegt met de rijschool.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie