Parkeren

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
scorpioking
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Parkeren

Bericht door scorpioking »

Je moet dus altijd bij het parkeren kijken naar het rechtse koplamp van de auto achter je om je te oriënteren zodat je goed kan parkeren.
Maar als die wagen nu verder staat , ik bedoel dat er bv 2 wagens kunnen staan dan is die oriëntatie plek toch geen goed punt meer.
Dan sta je te ver ven de stoep vind ik.
Ook als je plaats hebt maar iets te weinig ( geen meter voor en achter) dan kom ik te dicht tegen de stoep zodat ik mij niet meer goed kan zetten.
Dus parkeren zal ook beter gaan met meer ervaring en niet alleen de theorie.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 11:41 am, in totaal 1 keer bewerkt
scorpioking
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Bericht door scorpioking »

"wel in je spiegel / over je schouder zien dat er geen fietser of dergelijks langszij komt geritst hé "

Doe ik altijd, aandacht voor de zwakke weggebruiker hé!
Ja zoals je zegt , je kan langs voor inrijden , maar ik doe het niet omdat ik zoveel mogelijk het parkeren wil leren door voorbij te rijden.
Iets anders, rij jij ook met een Opel Astra?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste scorpioking,
Quote: Ook als je plaats hebt maar iets te weinig ( geen meter voor en achter) dan kom ik te dicht tegen de stoep zodat ik mij niet meer goed kan zetten.
Hou er aub ook rekening mee dat je verplicht bent om minstens 1 meter voor en achter over te hebben (ook in het dagelijks leven dus)
want als je dus minder hebt dan die 2 meter mag je er dus niet parkeren
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 11:40 am, in totaal 2 keer bewerkt
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 11:40 am, in totaal 1 keer bewerkt
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

svenn schreef: oh god, mijnen tikker ... (svenn grijpt naar z'n hart dat even stil staat)
nee, geen astra voor mij ...
mijn auto =&gt en zie ook avatar een subaru impreza
Afbeelding

svenn
Dacht dat te zien aan je avatar, wat is er mis misschien aan een Opel Astra?
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Benny Stinkens schreef: Beste scorpioking,
Quote: Ook als je plaats hebt maar iets te weinig ( geen meter voor en achter) dan kom ik te dicht tegen de stoep zodat ik mij niet meer goed kan zetten.
Hou er aub ook rekening mee dat je verplicht bent om minstens 1 meter voor en achter over te hebben (ook in het dagelijks leven dus)
want als je dus minder hebt dan die 2 meter mag je er dus niet parkeren
Das waar maar als je in een straat woont waar ze niet anders doen dan kan je ze allemaal laten bekeuren.
Dan heb je een bewonerskaart en dan heb je nog geen plaats...Vooral vroeg s'morgens en laat s'avonds.
Ik ben vroeg thuis van het werk en mijn vrouwke laat dus moet er geen tekeningske van maken he.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 11:39 am, in totaal 1 keer bewerkt
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

@Svenn
Wat is een boxermotor
Ik vind overigens dat jouw auto op die foto qua uiterlijk beter tot haar recht komt dan op jouw avatar omdat je die Subaru Impreza meer van de zijkant ziet. Mooie auto.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 11:39 am, in totaal 1 keer bewerkt
JC
Berichten: 293
Lid geworden op: 22 feb 2006, 00:00

Bericht door JC »

Vele vliegtuigmotoren zijn ook boxermotors. Bijvoorbeelde de populaire Lycoming (lycosaurus) O-360, dit ding levert 180 pk bij 2700 toeren en heeft een cylinderinhoud van 5,9 l , en dit voor een 4 cylinder boxer. Eigenlijk een vreselijk onding, technologie van de jaren 50 dat nog altijd wordt gebruikt.
Met de huidige technologie zou meer dan het dubbel vermogen zonder problemen mogelijk zijn en dan spreek ik nog niet over de 45 l/u peperdure avgas dat ding erdoor jaagt.
Plaats reactie